Yoeri55 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hallo, Mij lukt de missie niet dat je moet racen, ik heb hem meerdere keren gedaan maar hy lukt niet, iemand tips?? Alvast bedankt Y55 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 De eerste? Ik deed het met de Auto van catalina.Gewoon rustig racen en niet te veel slippen,ik raakte ze kwijt door een PIT manouevre te doen en gewoon rustig door rijden De tweede is wel wat moeilijker dan race je in een sportwagen die niet echt goede wegligging heeft in de bossen.Daar raad ik je ook aan om gekoncentreerd te racen (ik had gewoon mist toen ik racete). Veel geluk nog Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Okej, hardstikke bedankt hè, ik ga hem zo proberen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hallo,Mij lukt de missie niet dat je moet racen, ik heb hem meerdere keren gedaan maar hy lukt niet, iemand tips?? Alvast bedankt Y55 Ik kan misschien wat tips geven. Het is belangrijk dat je een goede auto kiest voor de race, je kan de auto van Catalina nemen die gaat snel maar het is gevaarlijk snel over het heuvelachtig landschap te racen. Je kan er dan ook voor kiezen een jeep-achtige auto te nemen zoals de Rancher, deze mag dan niet zo snel gaan maar hij is beter bestendig tegen het heuvelachtig landschap. Verder moet je rustig rijden, kijk goed uit waar je rijd want je ligt zo omver. Snij alleen af waar het kan, in een bocht bijvoorbeeld, als je op kop ligt moet je rustig blijven door rijden, niet denken dat je het niet gaat halen want dan heb je meer kans op falen. Verder kun je ook nog even in de vrije tijd de route even bijlangs lopen, misschien kom je mooie punten tegen waar je kan afsnijden, en je leert de route ook beter kennen waardoor je niet voor onverwachte verassingen komt te staan. Succes! Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Okej, dankjewel voor de tip, ik heb hem gehaald Y55 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.