Jump to content

1-2 spelers

Kenneth

Recommended Posts

Ik heb GTA SA voor de PS2.

Deze zou tevens voor 2 spelers zijn (staat op de verpakking), echter ik kan niet vinden waar dit ingesteld moet worden.

De enige respons die ik kreeg is dat ik bij Missie Hulp moest kijken, deze kan ik bij het PS2 spel niet vinden.

Nu zitten mijn twee zoontjes te vechten wie mag spelen, terwijl ik het spel gekocht heb vanwege de 2 spelers optie.

Wie helpt mij ???

Delen op andere websites

Je kan de game helaas niet standaard met 2 spelers spelen. Er zijn wel een aantal features die zorgen dat dit alsnog kan: zo kun je bijv met twee mensen poolen(oa in de bar op Grove street/groene glaasjes). Daarnaast kun je ook echt met twee mensen door het level wandelen oa als je een vriendin krijgt(denise) staat er naast haar huis een icoontje(twee rode mannetjes) als je daar bij staat en op start drukt op controller 2 kun je met zn tweeen spelen ;).

Bewerkt: door Smooth
Delen op andere websites

je kan vlak bij big smoke zit onder de brug een soort gabouw dat een beetje verrot er uit ziet. je kan dan 2 players selecten, je kan ook kussen als je een vrouw kiest :)

ook als je een man kiest :lol:

wahahaha :lol: , als ik wil spelen kan ik geen 2players en je kan heel de game met 2 players maar ik vind het icoontje niet en ik las dit

2 player mode: to play in 2 player mode , go to big smoke house (''BS'' on the map ). then face it. then go to your right and keep going until you get to a fence. on the other side you will see a red icon. climb the fence and run into it. now the 2nd player can choose what they look like. then you get to play with two people in free roam mode.

Get a quad: go to bleuberry acres and by the bridge that is closed off there will be a sign hanging down that says easterboard farm. go into the farm and next to one of the buildings, there will be a quad

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...