Kraay Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 http://wiki.sa-mp.com/wiki/Windows_Server Als je dat volgt moet het werken. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) ja er staat dat ik mn port moet forwarden maar hoe doe ik dat in godsnaam met porttrigger werkt het niet die zegt you dont have WSH 5.6 installed download it from microsoft.com ik heb hem gevonden en probeer hem te installeren maar dan krijgt ik een foutmelding error registering windows/system32/script.dll en die porttrigger doet het dus nog niet Bewerkt: 27 juli 2006 door Lance Dance Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 US Robotics 8004 Reageren
Jarno Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Ik heb wel USR8003 gevonden met hoe je poorten opent. Misschien lijkt het erop? Er wordt GTA Rumble gebruikt als voorbeeld en het is Engels talig. http://www.portforward.com\english\routers\port_forwarding\USRobotics\USR8003\GTA_Rumble.htm - Vervang in de link "\" met "/" want anders krijg ik bij het posten een Internal Server Error - Bewerkt: 27 juli 2006 door Jarno Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Maar hoe kan ik dat wachtwoord opvragen want ik weet het niet meer en het is niet admin Reageren
Kraay Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Maar hoe kan ik dat wachtwoord opvragen want ik weet het niet meer en het is niet admin Weten misschien je ouders of wie bij jullie de pc's onderhoud etc.. het ook niet? Of kijk nog is in de handleiding van je router of er daar geen manier voor is om het wachtwoord op te vragen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Als je op de router bent gekomen van US Robotics kom je op zo'n rood scherm. Je kunt dan gewoon op "Log in" drukken hoor, je hoeft daar geen wachtwoord in te voeren enzo. Ik heb zelfs een 8003 en een 8001 gehad (die type's). Je zoekt dan even naar "Virtual Server", vult de poorten in, vink "Enable" aan en druk op "save". Klaar ben je Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) nog 1 vraag als ik samp-server.exe opstart zie ik een kwart seconde een zwart schermpje maar die verdwijnt meteen weer is dat normaal Bewerkt: 28 juli 2006 door Lance Dance Reageren
Dynamic Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Hoi iedereen, Ik heb port 2020 voor MP geforward maar mijn server werkt niet. Terwijl de poorten open staan! Want niemand kan mijn server joinen :S Reageren
Jarno Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Het standaard poort voor SA:MP is 7777 UDP. Ik denk dat je het in je router op TCP hebt ingestelt. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 hoe verander ik dat ik heb alleen deze: AUTH, DNS, FTP, ISAKMP, POP3, PPTP, SMTP, TELNET, WEB Reageren
Jarno Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Dat is alleen om het makkelijker te maken. Ergens anders hoort te staan om handmatig poorten open tedoen. Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 nog 1 vraag als ik samp-server.exe opstart zie ik een kwart seconde een zwart schermpje maar die verdwijnt meteen weeris dat normaal Om nog even daarop antwoord te geven, als dat nodig is: Dit komt meestal door de gamemode die je server als eerste draait, of door een gefuckte server.cfg. Als je dus een standaard mode draait (lvdm, sftdm, etc), dan kan je beter eerst nog even zorgen voor een schone server.cfg. Mits je een gemodificeerde mode draait kan het aan een fout in je mode liggen (ookal compiled die wel). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.