Dynamic Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Het standaard poort voor SA:MP is 7777 UDP. Ik denk dat je het in je router op TCP hebt ingestelt. Ik heb hem wel op UDP gezet maar maakt 't uit welke poort? Reageren
Kraay Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Het standaard poort voor SA:MP is 7777 UDP. Ik denk dat je het in je router op TCP hebt ingestelt. Ik heb hem wel op UDP gezet maar maakt 't uit welke poort? Ja, de poort die je ingesteld hebt in je server.cfg dat is standaard 7777 PS: Zorg ook dat je firewall hem doorlaat Bewerkt: 1 augustus 2006 door Kraay Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) nog 1 vraag als ik samp-server.exe opstart zie ik een kwart seconde een zwart schermpje maar die verdwijnt meteen weer is dat normaal Om nog even daarop antwoord te geven, als dat nodig is: Dit komt meestal door de gamemode die je server als eerste draait, of door een gefuckte server.cfg. Als je dus een standaard mode draait (lvdm, sftdm, etc), dan kan je beter eerst nog even zorgen voor een schone server.cfg. Mits je een gemodificeerde mode draait kan het aan een fout in je mode liggen (ookal compiled die wel). SFTDM stond er 2 keer in, ik heb hem 1 keer weggehaald en nu doet hij het, bedankt. Ik heb nu nog wel wat andere vragen: - Waar download ik nieuwe gamemodes - Hoe maak ik zelf gamemodes - Hoe verander ik de mode als ik aan het spelen ben - Hoe gebruik ik het Rcon systeem Bewerkt: 1 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 1. Waar download ik nieuwe gamemodes 2. Hoe maak ik zelf gamemodes 3. Hoe verander ik de mode als ik aan het spelen ben 4. Hoe gebruik ik het Rcon systeem Answer: 1. die kan je meestal op 't forum van SA:MP vinden *klik* 2. Met 't programma Pawno, ik denk dat je niet weet hoe 't werkt. *klik voor tut lijst* 3. Rcon changemode sftdm(bijvoorbeeld) 4. Je kan 't RCON Systeem gebruiken door inteloggen met 't password wat in je server cfg. De ingame commands die nodig zijn is: Rcon login (pass) ,Rcon kick (id), Rcon Ban (id) , Rcon Changemode (mode) Dynamic Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 En als ik een nieuw script heb die nieuwe commands toevoegt waar moet ik die dan plaatsen in welke map .amx bestand Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Hallo, ik wil dus een gesloten server, maar ik weet niet hoe ik hem moet sluiten. Iemand een idee? Bewerkt: 3 augustus 2006 door gtaboy107 Reageren
Jarno Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Door in je server config bestand een regel aan temaken met "password own" en dan is het wachtwoord "own". Tevens kan je dan lanmode aanzetten (Op 1 dus) want dan is alles smoother maar dan staat je server niet in server lijst. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 En als ik een nieuw script heb die nieuwe commands toevoegt waar moet ik die dan plaatsen in welke map.amx bestand Reageren
Azer Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) toevoegen aan de map /gamemodes/. Bewerkt: 3 augustus 2006 door Azer Reageren
King Room Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik heb deze gevolgd (deze is voor MTA maar dat maakte niets uit zei Azer) http://www.portforward.com/english/routers...MTA_SA_R1.0.htm Maar hij doet het nogsteeds niet!! Ik heb ook alle instructie's gevoldt van Azer Volgens hem moet die het nu doen!! Maar hij doet het niet.. Misschien weten jullie wat het probleem is..!! Reageren
venco Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 he er kan ook niemand in mijn surver ik heb lan mode op 0 en port 7777 ik sta ook niet op die lijst met survers wat moet ik doen ? groetjes venco Reageren
King Room Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Misschien heb je niet de goede IP ingevuldt dat was bij mij ook het probleem!! Reageren
venco Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 het is wel het goede ip ik heb bij ip gewoon 7777 en als ik bij sa-mp mijn ip intiep dan komt mijn surver er wel te staan maar als iemand anders dat doet geeft hij niks aan ik snap er niets van groetjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.