King Room Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Kijk Start>>Uitvoeren>> VOOR CMD in>>Typ daan ipconfig in>>Dan komen er 3 IP nummer te staan>>Neem de Bovenste>>Ga naar je router site>>Forwarding>>Typ de laatste 3 cijfers in + 7777>>Save>>Reboot>> Kijk nu als die het doet!! Je moet wel ene router hebben maar ik weet niet precies want het is allemaal verschillend Ik heb het hier voorgedaan zoals bij mij!! Ik hoop dat je daar wat aan hebt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
venco Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 nog niet gelukt jmmr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Oké dan weet ik het ook niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Truckstar Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik heb wel USR8003 gevonden met hoe je poorten opent. Misschien lijkt het erop? Er wordt GTA Rumble gebruikt als voorbeeld en het is Engels talig. http://www.portforward.com\english\routers\port_forwarding\USRobotics\USR8003\GTA_Rumble.htm - Vervang in de link "\" met "/" want anders krijg ik bij het posten een Internal Server Error - mijn lukt dat ook niet met die poorten open zetten ik heb een sitecom Wireless Network Broadband Router Mimo-XR WL-153 v1 001 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2006 mij eigelijk ook niet ik heb het 3 maal gedaan maar er gebeurt niets mijn moden is een SMC/7804WBRB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jimmyNL Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 heej! ik snap er wel wat van ho0r.. maar hoe kan ik mijn server open zetten dat andere mensen er in kunnen? en hoe kan ik /tp en /bank enz instellen? mail me! mail me of geef hier anders maar antwoord... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jimmyNL Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 wat bedoel je met VOOR CMD ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woofernl Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2007 nog 1 vraag als ik samp-server.exe opstart zie ik een kwart seconde een zwart schermpje maar die verdwijnt meteen weer is dat normaal Om nog even daarop antwoord te geven, als dat nodig is: Dit komt meestal door de gamemode die je server als eerste draait, of door een gefuckte server.cfg. Als je dus een standaard mode draait (lvdm, sftdm, etc), dan kan je beter eerst nog even zorgen voor een schone server.cfg. Mits je een gemodificeerde mode draait kan het aan een fout in je mode liggen (ookal compiled die wel). nou dat hadik eerst ook ik hep iets in server.cfg verandert en nu blijft het zwarte schermpje wel staan maar nu weet ik nog niet wat ik moet doen ?? mvg paul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) hət is al opgelost... Greets, Pemp Bewerkt: 17 mei 2007 door Pemp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ICE-Spirit Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Jah ik heb ook zoiets, ik zou graag mijn vrienden op me server laten spelen, ik heb de mijne in m'n favorites list gezet zodat ik niet moet gaan zoeken. Maar ik zou m'n vrienden ook willen laten spelen, en wat moet ik dan geven aan hen? ps. IK heb geen router, ik hang gwn vast aan het internet. Greetz ICE ps. sorry voor de bump, maar ik moet een oplossing hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
poeppoep Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 http://wiki.sa-mp.com/wiki/Windows_ServerAls je dat volgt moet het werken. Hoe zet je er dan mods in en een wachtwoord op de server Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2007 Hoe zet je er dan mods in? Als je sa-mp speelt is het niet verstandig om te gaan modden (texturen van auto's veranderen enzo) Ik weet verder ook niet hoe het moet hoor. en een wachtwoord op de server[/font][/b] Zet in je server.cfg de regel password blabla 'blabla' is dan het wachtwoord van je server Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clank Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Ik ben ook begonnen met het proberen tot maken van server. Ik wil graag een server met een password en een waar hooguit 2 mensen op kunnen voor scripting. Moet ik dan ook zo'n router hebben en wat is dat precies? Ik weet wel dat wij een modem hebben, maar ik denk niet dat dat hetzelfde is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herenveen Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 ik heb het ook gedaan een eigen server gemaakt maar hoe kan ik mijn eigen server terug vinden dit is een screenshot van wat hoe dat er uit ziet, mischien heb ik ook wel wat verkeerd gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2008 Welkom op het forum! en veel plezier toegewenst Als je die server op je eigen pc hebt draaien en je wilt er alleen zelf in om te proberen voeg dan bij favorieten het ip adres "127.0.0.1:7777" toe Heb je een thuisnetwerk met meerdere computers en wil je vanaf andere computers ook op je eigen server. Ga dan naar Start -> Uitvoeren (Run), type in "cmd" en in het venster type je ipconfig. Wat achter IP adres staat moet je hebben. wel 7777 erachter zetten. Wil je dat anderen ook op je server komen dan moet je poorten in je router open zetten. Ik weet niet of je dat wel wilt, maar in ieder geval is daar meer informatie over te vinden op http://portforward.com/ Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.