Jump to content

Server

~Lance Vance

Recommended Posts

Kijk

Start>>Uitvoeren>> VOOR CMD in>>Typ daan ipconfig in>>Dan komen er 3 IP nummer te staan>>Neem de Bovenste>>Ga naar je router site>>Forwarding>>Typ de laatste 3 cijfers in + 7777>>Save>>Reboot>> Kijk nu als die het doet!!

Je moet wel ene router hebben maar ik weet niet precies want het is allemaal verschillend

Ik heb het hier voorgedaan zoals bij mij!!

Ik hoop dat je daar wat aan hebt!!

Delen op andere websites

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~Lance Vance

9

• King Room

5

• Jarno

4

• Kraay

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 maanden later...
Ik heb wel USR8003 gevonden met hoe je poorten opent. Misschien lijkt het erop? Er wordt GTA Rumble gebruikt als voorbeeld en het is Engels talig.

http://www.portforward.com\english\routers\port_forwarding\USRobotics\USR8003\GTA_Rumble.htm

- Vervang in de link "\" met "/" want anders krijg ik bij het posten een Internal Server Error :cab: -

mijn lukt dat ook niet met die poorten open zetten ik heb een sitecom Wireless Network Broadband Router Mimo-XR

WL-153 v1 001

Delen op andere websites

• 1 maand later...
  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...

nog 1 vraag als ik samp-server.exe opstart zie ik een kwart seconde een zwart schermpje maar die verdwijnt meteen weer

is dat normaal

Om nog even daarop antwoord te geven, als dat nodig is:

Dit komt meestal door de gamemode die je server als eerste draait, of door een gefuckte server.cfg. Als je dus een standaard mode draait (lvdm, sftdm, etc), dan kan je beter eerst nog even zorgen voor een schone server.cfg. Mits je een gemodificeerde mode draait kan het aan een fout in je mode liggen (ookal compiled die wel).

nou dat hadik eerst ook ik hep iets in server.cfg verandert en nu blijft het zwarte schermpje wel staan maar nu weet ik nog niet wat ik moet doen ?? mvg paul

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...

Jah ik heb ook zoiets, ik zou graag mijn vrienden op me server laten spelen, ik heb de mijne in m'n favorites list gezet zodat ik niet moet gaan zoeken. Maar ik zou m'n vrienden ook willen laten spelen, en wat moet ik dan geven aan hen?

ps. IK heb geen router, ik hang gwn vast aan het internet.

Greetz ICE

ps. sorry voor de bump, maar ik moet een oplossing hebben.

Delen op andere websites

• 2 maanden later...
Hoe zet je er dan mods in?

Als je sa-mp speelt is het niet verstandig om te gaan modden (texturen van auto's veranderen enzo)

Ik weet verder ook niet hoe het moet hoor.

en een wachtwoord op de server[/font][/b] :N:schater::clown::bonk:

Zet in je server.cfg de regel

password blabla

'blabla' is dan het wachtwoord van je server :)

Delen op andere websites

• 4 maanden later...

Ik ben ook begonnen met het proberen tot maken van server. Ik wil graag een server met een password en een waar hooguit 2 mensen op kunnen voor scripting. Moet ik dan ook zo'n router hebben en wat is dat precies? Ik weet wel dat wij een modem hebben, maar ik denk niet dat dat hetzelfde is.

Delen op andere websites

• 10 maanden later...

Welkom op het forum! en veel plezier toegewenst :)

Als je die server op je eigen pc hebt draaien en je wilt er alleen zelf in om te proberen voeg dan bij favorieten het ip adres "127.0.0.1:7777" toe

Heb je een thuisnetwerk met meerdere computers en wil je vanaf andere computers ook op je eigen server. Ga dan naar Start -> Uitvoeren (Run), type in "cmd" en in het venster type je ipconfig.

Wat achter IP adres staat moet je hebben. wel 7777 erachter zetten.

Wil je dat anderen ook op je server komen dan moet je poorten in je router open zetten. Ik weet niet of je dat wel wilt, maar in ieder geval is daar meer informatie over te vinden op http://portforward.com/

Succes!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...