herenveen Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 echt heel erg bedankt, ik weet nu hoe het moet. ik heb hem speciaal gemaakt om zo samen met mijn broertjes op een server te kunnen spelen. Reageren
herenveen Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 maar zou iemand mij nog wat informatie willen geven over hoe anderen op mijn server kunnen komen. ik weet dat ik iets met mijn router moet doen maar wat, en is het gevaarlijk, en wat gebeurd er eigenlijk. Reageren
disaster9876 Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 nog 1 vraag als ik samp-server.exe opstart zie ik een kwart seconde een zwart schermpje maar die verdwijnt meteen weeris dat normaal Nee, dat is niet normaal, als het goed is blijft het schermpje er staan todatje je het afsluit, er zit mogelijk een fout in server.cfg (openen met kladblok) Je kunt ook in server_log kijken wat het probleem is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.