Jump to content

Wereldwijd 21 miljoen Nintendo DS'en verkocht

Recommended Posts

Geplaatst:

T is maar zo of je dit nou onzin of zinnig vind maar ik wou het graag even bekend maken (zelf vind ik dt wel een interesant stukje):

De Nintendo DS is populair, heel populair. Niet alleen in Japan, maar ook in andere delen van de wereld. Nintendo heeft namelijk bekendgemaakt dat er wereldwijd in totaal maarliefst 21 miljoen systemen zijn verkocht, de orginele Nintendo DS en de Nintendo DS Lite bij elkaar opgeteld. Dit komt neer op wel 42 miljoen schermpjes, daar kun je een boel dingen op bekijken.

De Nintendo DS ligt in de Verenigde Staten sinds november 2004 in de winkels, wij Europeanen mochten er vanaf maart 2005 mee aan de slag. Maar het grootste succes speelt zich wel af in Japan, waar de handheld sinds december 2004 te koop is. 21 miljoen systemen in minder dan twee jaar tijd betekent dat er gemiddeld per minuut, ergens op de wereld, ruim 25 doosjes met daarin een DS verpakt de toonbank over gaat. En wanneer je een beetje een vlotte lezer bent, zijn er tijdens het lezen van dit bericht ook weer 15 verkocht, oftewel alweer 2000 dollar op de bankrekening van Nintendo.

Geplaatst:
Vermeld voortaan ook even je bron ;)

Ik dacht dat de Titel wel duidelijk genoeg was :*Dps: Ik vul de bron nooit in :clown:

Geplaatst:

[bronnen zijn wel nodig zo kun je het verzinnen ofzo]

En ik ben 1 van de 21 Miljoen DS gamers.Is wel heel mooi dat er al zo veel zijn :puh:

wow ieder minuut 15 NDS's

Geplaatst:

ik denk dat het wel normaal is de games die ze maken is heel goed ,en nu hebben ze de ds lite al dus besluit is :het is normaal :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...