Jump to content

Mijn allereerste sig.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Ik heb zojuist mijn allereerste signature gemaakt. Ik heb hiervoor 2 tutorials van Froodoo gebruikt.

Hier is die dan:

sig2.jpg

En nu ga ik maffen. :-(

Bewerkt: door Blaster27
Geplaatst:

Ik zal hem wel even raten. Ik vind dat het plaatje dat je in de Sig hebt verwerkt best goed gelukt is (ik denk met de (Actie) Signature-Tutorial). De achtergrond is dus goed gelukt, maar de tekst dan eigenlijk weer helemaal niet. De tekst bevat niet de kleuren van de Sig, wat het meeste irriteert. Probeer eens gewoon een simpele tekst te doen, en dan die tekst op bijvoorbeeld Overlay zetten, dan heeft hij vanzelf de kleuren van de Sig. Verder moet je met de tekst gewoon heel veel expirimenteren, dat heb ik ook gedaan. Je kunt ook gewoon expirimenteren met alle dingen, en kijken wat de uitkomsten zijn, en zo zul je na een tijdje zien wat mooie effecten zijn en hoe je ze kunt bewerken. Tuts volgens is natuurlijk altijd goed, daar leer je zeker veel nieuwe dingen van, en vooral in het begin is het volgen van Tuts een goed initiatief. Blijf dus oefenen, en je wordt vanzelf beter!

Cijfers

Achtergrond: 7.8

Kleuren: 7

Render: 7.5

Effecten: 6.5

Tekst: 5

Originaliteit: 7

Algehele indruk: 7

Eventuele bonus: 0.2

NEW Aantal sterren: NEW ratesterren3xm6.gif

Voor je eerste Sig krijg je van mij toch geen slecht cijfer, een 7 namelijk! :klap:

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

© 2006 - Froodooo Ratings

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...