sludgemeijer Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Wanneer word deze vrijgespeeld en waar? Reageren
SilverDust Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 In San Fierro na de eerste missie van Wang Cars. Dat is dus deze missie. Ik weet niet zeker of het deze is maar volgens mij wel. Als hij dan open is kan je auto's tunen die in garage van Wang Cars staan. Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Deze is open na de missie Zeroing In. Zodra je terug bent in de garage heb je je eerste Street Racer binnen, dus kun je Street Racers gaan tunen. Tot de overige Street Racers behoren: Flash Sultan Elegy Jester Stratum (die niet op WikiGTA staat bij Street Racers!!) TcT MaFioSo Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 je vergeet er 1: de uranus. Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Die heeft hij toch na de missie Zeroing In . Ik zei ook: Tot de overige Street Racers... Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Oké bedankt maar dan moet ik eerst wel de driving school uitspelen hé? Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Je moet de Driving School en de missie Yay Ka-Boom-Boom (laatste van SF) klaar hebben, voordat je Wang Cars kan kopen en dus die Street Racers kan verzamelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.