Froop Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Hier zijn de lokaties: Dit komt van de http://faq.gtasanandreas.nl/www/include_lo...les.php?name=12 Reageren
BrokenTable Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 motor school en boat school uitgespeled, die autoschool nie, pop and control lukt me nie en flying school ook nie, destroy targets lukt me nie Je reageert op een topic die al vanaf 31 oktober ligt te slapen met een totaal nutteloos bericht. Laat zulke topics weer lekker verder slapen... Reageren
Emile Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 (bewerkt) Zero's missie is idd moeilijk, ik moest hem doen in de nacht en dan zie je echt geen vliegtuigje's.. je kan ook gewoon de code van al auto's onploffen R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 die moet je gewoon de hele tijd doen Halle.Als ik bij het vliegveld ben dan zeggen ze. You ahve not enough fly skills you can take better fly lessen on the fly school. MAAR waar si die VLIEG school want als ik met die dodo vlieg(egt mega fijn en makkelijk)en ik ag landen op SAN FIERRO dan kommen er 4 sterren en komt de luchtmacht??? Dus waar si die vlieg school(mss in LAS VENTURAS?) LAterZ KITER je kan ook gewoon een auto onder het hek zetten en er dan overklimme en dan pak je een shammel je vliegt er een paar minuten mee tot je "flying skill" hoog genoeg is en dan zegt "flying skill upgrade you can acces now all airports" Bewerkt: 5 april 2005 door Emile Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 de rijschool:San Fiero de vliegschool:The Desert de motorschool:ZW van Las Venturas de bootschool:Bayside Marina Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.