Jump to content

En nu.............?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zojuist LCS uitgespeeld en nog eens $50.000,- erbij gekregen.....Ik wil dat geld opmaken, maar dat duurt dus eeuwen.

En wat kan ik uberhaupt nu nog doen in Liberty City...Ik kan nergens naar binnen...

En ik wil ook vliegen...(ik speel op de Ps2) De metro duurt me veel te lang om ergens te komen...Ik MOET vliegen....Iemand tips om het spel nog interessant te houden...??? :?

Geplaatst:
Ik heb zojuist LCS uitgespeeld en nog eens $50.000,- erbij gekregen.....Ik wil dat geld opmaken, maar dat duurt dus eeuwen.

En wat kan ik uberhaupt nu nog doen in Liberty City...Ik kan nergens naar binnen...

En ik wil ook vliegen...(ik speel op de Ps2) De metro duurt me veel te lang om ergens te komen...Ik MOET vliegen....Iemand tips om het spel nog interessant te houden...??? :?

Om je geld uit te geven kan je naar de wapen winkel gaan van Phil en al je geld uitgeven aan minigun, flamethrower enz... Het duurt echt niet lang daar voordat je geld op is.

Ik snap wel niet waarom er zoveel mensen zijn die geen geld willen hebben... :cab::?

Geplaatst:

Die wapens heb ik nu...:D Kan iemand mij alstublieft op de kaart aangeven waar ik leuke dingen kan doen. In San Andreas kon ik me nog wel vermaken, en nog steeds :D

Maar in Liberty City weet ik niet wat ik moet doen............... :?

Geplaatst:

Ga in je fantasie bijvoorbeeld naar Salvatore's villa, en bedenk daar in gedachten een missie. Dan pak je daar een Leone Sentinel en dan ga je iets doen. Zo vermaak je jezelf een beetje... Doe ik ook wel eens :puh:

Geplaatst:

ik doe altijd of ik huurmoordenaars missies doe..dat is lollig,dan zeg ik tegen me zelf die neger(ik ben niet rasistisch)ga ik ombrengen en dan schiet ik hem neer en moet ik als een speer naar een gebouw om veiligheid te zoeken :bonk:

Geplaatst:

Ga leuke filmpjes maken en post ze op het forum. Maak miljarden mooie screenshots. Installeer de Cheatdevice (ofzo), als je dat doet gaat er een nieuwe wereld voor je open. Je kunt dan wat meer in het spel. vliegen enzo. Das dus wel vet, gewoon proberen. Ook kun je op zoek gaan naar Easter Eggs, zie je wat leuks, grappigs of verdacht en zoek op google of het al bestaat (verwijzing naar iets, game, reallife enz..) of het een grapje is. Zet de politie tegen je op, ga gewoon toffe dingen doen. Trouwens, de Hidden Packages zoeken is ook wel vet :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

-ga rellen en probeer het zolang mogelijk uit te houden met 6sterren

-side missions

-geld onder de $500.000 heb je zo op.....koop 50mini-guns(10.000)

kwestie van 1minuut

Geplaatst: (bewerkt)

Doe de side missions nog een keer,

probeer karmageddon nog een keer en verbeter jezelf,

ga knokken met gangs ofzo, pik hoertjes op en heb lol,

zet een hoop auto's bij elkaar en blaas ze op :puh:

(Dit heb je ook bij GTA III en VC daar kun je na 100% ook weinig doen)

Bewerkt: door Serganthp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...