ASPHALT Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Type: Avatar Stijl: - Grootte: 64 X 64 Afbeelding: {|} {|} {|} Tekst:ASPHALT Rand: - Kleuren: - Render (optioneel): De Ogen uitknippen + verkleinen. Deze op een lege Smiley van het forum plakken samen met een open mondje zodat hij verbaasd kijkt. Extra (optioneel): Dit het voorbeeld waar ik het idee vandaan heb : De Smiley kijkt een naar de knop (zie ook orgineel) en drukt dan op de knop zodat er boven komt te staan ASPHALT. Dan kijkt hij naar schuin boven en als hij "terug" kijkt veranderd zijn gezicht in deze Smiley. Dit blijft een paar seconden staan. Hierna kinipperd ASPHALT een paar keer en verdwijnt dan. Vervolgen kijkt hij omhoog en komt de bewerkte Smiley van deze er te staan. Nu veranderd de verbaasde Smiley in deze en begint het weer vanvoren af aan. PS. de Smiley's zijn al ge upload. Ik hoop dat dit mogelijk is . ASPHALT Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) -DubbelPost- Kijk hier iemand nog naar? A.U.B. ook zeggen als het onmogelijk is . Reageert er niemand dan ga ik wel PM-/PB'en >>> Door RonaldVC: Dat had je meteen al moeten doen. Dubbelposten om je topic weer omhoog te bumpen is niet toegestaan. Dat staat duidelijk in de ===>regels<===. Voortaan meteen een pb naar de teamleider sturen.<<< Het zal niet meer gebeuren Bewerkt: 30 juli 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.