Jump to content

HoodplayaSpot Caps

Recommended Posts

Geplaatst:

capprefe3.th.jpg capfr8.th.jpg

Deze twee petten (De Logo's) heb ik ontworpen voor hoodplayaspot.com, wat vinden jullie ervan? :) Je kunt ze winnen in een wedstrijd op de site en misschien dat ze ook nog verkocht worden..

Geplaatst:

Hmm, ik vind de logo's wel mooi, alleen ze zijn niet mooi op de petten verwerkt.

Ze gaan niet met de vormen van de petten mee en daardoor lijkt het onrealistisch.

Geplaatst:
Hmm, ik vind de logo's wel mooi, alleen ze zijn niet mooi op de petten verwerkt.

Ze gaan niet met de vormen van de petten mee en daardoor lijkt het onrealistisch.

Het gaat ook om de logo's, niet om de petten zelf :puh:

Geplaatst:

Ik vind de logo's wel mooi.(alleen de pet niet :sst: ) Dat linkse logo lijkt wel een beetje op het NBA logo.

Geplaatst:

Het gaat ook om de logo's, niet om de petten zelf :puh:

Ik ben het wel met GizmO eens. Het is een kleine moeite via Edit»Transform»Warp(+Perspective), maak met Warp een soort 'boogje', zo gepiept. Ze zijn wel oke, maar met dit^ maakt het die petten veel realistischer. De logo's zien er wel goed uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...