Jump to content

Tip missie: Check out Check in ofzo

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een handige tip voor de missie The Check out- The Check In (zo heette hij volgens mij). Als iemand moeite heeft met de FBI die je achterna zit zodra je het vliegveld verlaat, kan iemand deze weg nemen:

gtavckaart1mm6.th.jpg

Het is de bedoeling dat je een wagen pakt en dan de rode streep volgt. Je moet een 'verlaten' landingsbaan op een langs een vliegtuig heen sneaken. Als je het goed doet kom je in Klein Havana\Haiti uit, zo krijg je geen last van die zwarte admirals!

Geplaatst: (bewerkt)

De missie heet "Check Out at the Check Inn".

Leuk dat je deze tips wil meedelen maar we hebben liever dat je dat niet doet.

Ik ben (nog) geen medewerker op WikiGTA, maar ik wil wel graag iets bijdragen!

Tot voor kort stimuleerden we het insturen van bijdragen voor de WikiGTA, maar om verschillende redenen stoppen we daarmee, en vragen we niet langer je eigen bijdragen in dit WikiGTA Subforum (http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=138) te posten. De reden voor deze maatregel is dat de inzendingen maar zelden daadwerkelijk worden gebruikt, en we willen de teleurstelling die daardoor wordt veroorzaakt voorkomen. De redenen dat bijdragen niet worden gebruikt zijn zeer uiteenlopend, vaak is de betreffende informatie al in aanbouw door een van de medewerkers, maar nog niet beschikbaar op de site. Een andere keer is de informatie niet bruikbaar omdat de opbouw van het verhaal niet past bij de manier waarop wij werken, of is de kwaliteit gewoon te laag. Iets anders wat problemen opleverde was het publiceren van screenshots in dit forum, deze screens zijn dan nog niet voorzien van het WikiGTA logo, en kunnen dus eenvoudig door andere sites worden overgenomen en wij streven naar exclusieve screenshots.

Natuurlijk zijn fouten, correcties en aanvullingen van harte welkom!

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

Ik heb daar nog nooit de regels gelezen, dus ik wist dit nog niet. Nu wel. Bedankt, ik zal er de volgende keer aan denken!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...