Jump to content

Mount Chilliad

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet het toch even kwijt jongens... Ik had gelezen dat het 30 minuten in beslag zou nemen als je de MT Chilliad op wilt. Nou... ik heb het in 3 minuten gehaald vanaf beneden tot boven met de crossmotor.. gewoon over die weggetjes naar boven. Dus ik weet niet waar die 30 minuten vandaan komt?? :huh:

---- Mt. Chiliad ----

Het allergrootste object in San Andreas, om de top te bereiken

ben je 1 minuut onderweg met een helikopter en wel 30 minuten

met een auto/motor ! Je vindt er Dirt Tracks en Crossbanen.

Als je eenmaal de top hebt bereikt kan je kilometers ver kijken.

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

3 minuten?

Had die motor vleugels ofzo ? :huh:

Ik deed er over die weggetjes met de Sanchez iets van 10 minuten over, en met de mountainbike zo'n kwartiertje/20 minuten.

Geplaatst:

Mij lukte het echt in een dikke 3 minuten, via de kortste weg.. maargoed 10 minuten is nogsteeds geen half uur he? dus ik snap niet hoe ze bij dat half uur komen :huh:

Geplaatst:

Ik ben ook op die berg geweest met de missie badland ga nog kijken hoe lang ik er over doe!

Geplaatst:

ben je dan ook echt op de top geweest ? volgens mij zijn er nieteens echte wegen naar de top , ik heb met een mountainbike er een dikke 20 min over gedaan

Geplaatst:

tja sommige berichten moet je wel met een korrel zout nemen. al met al tis wel een joekel die berg B)

Geplaatst:

nee, je begint in Los Santos....die berg staat in San Fierro...duurt een tijdje voor je daar bent

Geplaatst:

ik heb niet alles gelezen dus het kan zijn dat ik het herhaal maar ik heb overal gehorod dat het 2-3 min duurt dus die 30 min is bullshit meschien hebben ze het over lopen maar. met vevoer gaat het snel

Geplaatst:
ik heb niet alles gelezen dus het kan zijn dat ik het herhaal maar ik heb overal gehorod dat het 2-3 min duurt dus die 30 min is bullshit meschien hebben ze het over lopen maar. met vevoer gaat het snel

Inderdaad! die 30 minuten is wat teveel van het goede ja.. maar ik zweer het je, echt, 3 minuten van beneden tot boven, tot dat soort houten platform.

Geplaatst:

Het ligt er ook aan hoe je naar boven ga je hebt zo ontiegelijk veel wegen om daar boven te komen!

Geplaatst:

Lopent deed ik er zo'n 5 min. over, want er zitten wat non-steile heuveltjes waar je gewoon recht op kan lopen..

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen hoeveel procent van de game je voltooid moet hebbu om naar san fierro te gaan??

:blink:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...