Jump to content

Driving school

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan niet verder komen bij de barrel roll, ik doe hem goed maar als ik dan neer kom slaat de auto over en kopmt op zijn kop terecht, het landen is dus het probleem, heeft iemand tips?

Geplaatst: (bewerkt)

BarrelRol is van de Flying School hoor. Niet van de Driving school, bedoel je misschien de Alley Oop?

Bij de AlleyHoop moet je gewoon als je in de lucht bent pijltje naar voren indrukken. Dan blijf je recht in de lucht en kun je ook beter landen. Je moet als je in de lcuht pijltje naar rechts indrukken en dan pijltje naar voren indrukken. Zo land je beter.

Bij de BarrelRol werkt ongeveer hetzelfde. Je moet gewoon in de lucht pijltje naar ik geloof rechts doen en dan weer door de volgende carona heen te gaan. Voor de BarrelRol zijn niet echt tips, maar gewoon proberen.

Succes! :cya:

--

@NandroDavids, vergeet mij niet :@:puh:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Ik kan niet verder komen bij de barrel roll, ik doe hem goed maar als ik dan neer kom slaat de auto over en kopmt op zijn kop terecht, het landen is dus het probleem, heeft iemand tips?

De 'Barrel Roll' bestaat alleen bij de Flying School, dus ik neem aan dat je de 'Alley-Oop' bedoelt...

Hier vind je info over de 'Alley-Oop': *KLIK*

Mocht het nog niet lukken, kun je je savegame in het Savegame Aanvraag Forum plaatsen, en dan haalt Bling/Typhoon/Summerbase of Dutchy 3010 'm wel voor je :puh:

Geplaatst:

Ok hij is al gelukt. Ik had steeds het gaspijltje ingedrukt gehouden zodat ie kantelden als ik landde. :$ :*D:bonk::bier::bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...