brbgtaplayer Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 hallo, ik heb deze mod geinstalleerd en nu heb ik deze fout. hoe los ik dat op? Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) hallo,ik heb deze mod geinstalleerd en nu heb ik deze fout. hoe los ik dat op? Omdat hij voor San Andreas is en niet voor Vice city waar jij hem dus geinstalleerd hebt Mvg, Wazuup Bewerkt: 26 juli 2006 door Wazuup Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 hij is wel voor vc! hij verandert de gangbangs in sa like gangsta's! Reageren
SWYV Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 hmm ik zie witte sneeuwmannen, het komt door omdat ze geen texturen hebben vandaar wit, controleer eens of de TXD goed zit (of de originiele eerder verwijderd of niet) Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 ik heb weleens dat als ik mods installeer dat je eigen gang andere kleren aankrijgen: nette pakken en ze roken. mischien is dat bestand beschadigt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.