joshoon Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 ongeveer 2 maandjes terug heb ik een nieuwe PC genomen en daar zat standaart al Norton Antvirus op maar ik vindt hem zo irietant ik kan nieteens gamen of wat dan ook steeds meldingen maar nou wou ik hem verwijderen maar hij staat niet in configuratiescherm>software daar staat hij niet tussen en je kunt hem ook niet verwijderen in start hoe kan ik hem dan wel verwijderen? Reageren
meetlat Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Probeer dit; Start --> Configuratiescherm --> Software --> Windows onderdelen toevoegen of verwijderen (staat links). kijk of je daar je norton vind Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Installeer dit: Add/Remove. Als je dat gedaan hebt kun je heel gemakkelijk icoontjes verwijderen uit Congufratiescherm > Software maar ook gewoon Software. Zoals je al vroeg, kun je daarmee natuurlijk ook Norton verwijderen. Succes, ik hoop dat het lukt. Mocht je vragen over dat programma hebben? Stel ze! Ohja, in een ander topic had ik dit getypt. Misschien heb je er nog wat aan. Je installeerd het. Dat doe je zo, je download het programma via de gegeven site. Als je op die site komt hoef je +/- 5 seconden te wachten en dan komt dat in beeld. Download het. Als je het gedownload hebt, dan installeer je het gewoon. Na het installeren doe je Start > Alle Programma's > Add_Remove Pro > Add-Remove Pro. Je start nu het programma, je krijgt een venster in beeld en daarin zie je alle geïnsatlleerde programma's. Je zoekt dan <je gewenste programma> op, als je die gevonden hebt drukje op "Unïnstall Program". Het is niet schadelijk voor je PC. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 in de program files van norton zit waarschijnlijk wel een un installer Reageren
joshoon Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Installeer dit: Add/Remove. Als je dat gedaan hebt kun je heel gemakkelijk icoontjes verwijderen uit Congufratiescherm > Software maar ook gewoon Software. Zoals je al vroeg, kun je daarmee natuurlijk ook Norton verwijderen. Succes, ik hoop dat het lukt. Mocht je vragen over dat programma hebben? Stel ze! Ohja, in een ander topic had ik dit getypt. Misschien heb je er nog wat aan. Je installeerd het. Dat doe je zo, je download het programma via de gegeven site. Als je op die site komt hoef je +/- 5 seconden te wachten en dan komt dat in beeld. Download het. Als je het gedownload hebt, dan installeer je het gewoon. Na het installeren doe je Start > Alle Programma's > Add_Remove Pro > Add-Remove Pro. Je start nu het programma, je krijgt een venster in beeld en daarin zie je alle geïnsatlleerde programma's. Je zoekt dan <je gewenste programma> op, als je die gevonden hebt drukje op "Unïnstall Program". Het is niet schadelijk voor je PC. hey bedankt het werkt Reageren
joshoon Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Installeer dit: Add/Remove. Als je dat gedaan hebt kun je heel gemakkelijk icoontjes verwijderen uit Congufratiescherm > Software maar ook gewoon Software. Zoals je al vroeg, kun je daarmee natuurlijk ook Norton verwijderen. Succes, ik hoop dat het lukt. Mocht je vragen over dat programma hebben? Stel ze! Ohja, in een ander topic had ik dit getypt. Misschien heb je er nog wat aan. Je installeerd het. Dat doe je zo, je download het programma via de gegeven site. Als je op die site komt hoef je +/- 5 seconden te wachten en dan komt dat in beeld. Download het. Als je het gedownload hebt, dan installeer je het gewoon. Na het installeren doe je Start > Alle Programma's > Add_Remove Pro > Add-Remove Pro. Je start nu het programma, je krijgt een venster in beeld en daarin zie je alle geïnsatlleerde programma's. Je zoekt dan <je gewenste programma> op, als je die gevonden hebt drukje op "Unïnstall Program". Het is niet schadelijk voor je PC. nee het wil nog niet zag ik ik krijg dit te zien: is er een andere manier of is hier een oplossingg voor Reageren
Kraay Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 De removal tool? ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_...sgen/SymNRT.exe Reageren
joshoon Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 De removal tool?ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_...sgen/SymNRT.exe hij is nu bezig te verwijderen (duurt lang trouwens) nog bedankt hoop dat het lukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.