Bongo Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ik heb net een soort van patch gedownload, zodat ik in de US versie van NFSU 2 ook de peugeot 106 en opel corsa in het spel heb. Maar je kan de auto alleen berijden in een aparte savegame en als je hem in ruilt voor een andere auto dan kan je hem niet meer keizen. Weet iemand misschien hoe ik alletwee de auto's in een savegame kan zetten, Bv mij huidige die heb ik al uitgespeeld. Zodat ik die peugeot en corsa ook totaal kan ombouwen. BVD Reageren
bjorntju Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) nee volgens mij kan dat niet maar heb je een linkje waar je hem hebt gedownload? (sorry voor de late post) Bewerkt: 6 augustus 2006 door bjorntju Reageren
Bongo Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 http://www.nfsplanet.com/nfs8_tools.php?lang=eng de tweede van onder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.