DaddyPimp Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Dat ene liedje van The Black Eyed Peas met zo'n pianogast, god ik weet niet hoe dat nummer heet.Maar je vrolijkt er wel van op. Black Eyed Peas Ft. Sergio Mendez - Masquenada ofzoiets -- Maar de mijne is U-Niq - Muziek. Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik wordt vrolijk van dat liedje van: I can see clearly now the rain is gone weet alleen niet welke zanger als iemand het weet zou ik het ook willen weten Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Peaches van Presidents of the USA When the sun goes down van Arctic Monkeys Relax, take it easy van Mika Reageren
.Djanick Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 iron maiden - fear of the dark *live @ rock* Reageren
Juju Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Nu vrolijkt LVO - Jaap is de baas mij wel op. Echt vet nummer Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 ice cube- ghetto bird maar it was a good day is ook wel lekker Reageren
profile Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Infadels - Jagger '76 Virtual ... - Tommeke Tommeke Een beetje onbekend maar wel leuk. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Gatman & Robbin' - 50 Cent Ft. Eminem. Vooral de clip is lachuh. Anders Hate It Or Love It Remix - 50 Cent Ft. Spider Loc, Lloyd Banks, Young Buck & Tony Yayo Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik wordt vrolijk van dat liedje van:I can see clearly now the rain is gone weet alleen niet welke zanger als iemand het weet zou ik het ook willen weten Heet dat nummer ook zo want volgens mij is dat een nummer die ik zoek. Reageren
Sandra Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik vrolijk op bij: - Rammstein - Amerika - Stratovatius - Father Time Reageren
[Xplode] Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Daniel Powter - Bad Day Die werkt bij mij wel goed Reageren
Gino99 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Deze vrolijkt me best vaak op.Ik ga altijd mee zingen... Guns' n roses - Welcome to the jungle Reageren
Sandra Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik wordt vrolijk van dat liedje van:I can see clearly now the rain is gone weet alleen niet welke zanger als iemand het weet zou ik het ook willen weten Heet dat nummer ook zo want volgens mij is dat een nummer die ik zoek. Dat liedje heet "I can see clearly now" en het word gezongen door Johnny Nash Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Kenya van Weebl's Stuff. Reageren
Godfather Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Dat liedje Rebel Rebel. Weet iemand van welke artiest dit is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.