Talietje Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 ik wil graag afleveringen van nederlandse serie's downloaden van bv. Nickelodeon,.. . weet er iemand waar ik dat kan downloaden? Reageren
Wesley Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ik denk gewoon via een download programma(Limeware/BitTorrent/Bearshare) moet downloaden. Reageren
Talietje Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ik denk gewoon via een download programma(Limeware/BitTorrent/Bearshare) moet downloaden. ik heb LimeWire maar als ik nu bv. een aflevering wil downloaden van Avatar dan is het in het Engels en zo is dat ook bij films die ik wil downloaden. Reageren
Synchro Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Geen Warez Request Hier mag je niet over praten normaal , sorry Maar als je voort wilt doen PB Wesley , per PB heeft niemand zaken mee. Als je download is het legaal , maar als je upload dan niet. Dus als je van via Limewire download upload je ook meteen omdat het van een andere computer afhaald ( correct ? ). Ik wilde je niet storen maar het is het strengste verboden om over dit te praten je overtreed dan ook eigenlijk de wetten van waar je woont (land , het mag niet ).Als iemand een site aangeeft , van gratis afleveringen dat is nog toegelaten, dacht ik. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 als iemand van een site zegt dat dat mag hoeft dat niet altijd zo te zijn, zo hoort de auteur daarvoor toestemming te geven, en downloaden is niet altijd ilegaal zo kan je bijvoorbeeld de upload functie (zols jij al zei) uitschakelen. dan mag het wel, als jij het matteriaal wel voor zelfgebruik houd. zo geloof ik dat het in elkaar zat. Reageren
Talietje Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) Geen Warez Request Hier mag je niet over praten normaal , sorry Maar als je voort wilt doen PB Wesley , per PB heeft niemand zaken mee. Als je download is het legaal , maar als je upload dan niet. Dus als je van via Limewire download upload je ook meteen omdat het van een andere computer afhaald ( correct ? ). Ik wilde je niet storen maar het is het strengste verboden om over dit te praten je overtreed dan ook eigenlijk de wetten van waar je woont (land , het mag niet ).Als iemand een site aangeeft , van gratis afleveringen dat is nog toegelaten, dacht ik. weet hij misschien waar je de afleveringen kan downoaden? Bewerkt: 20 september 2006 door tallex Reageren
Synchro Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 als iemand van een site zegt dat dat mag hoeft dat niet altijd zo te zijn, zo hoort de auteur daarvoor toestemming te geven, en downloaden is niet altijd ilegaal zo kan je bijvoorbeeld de upload functie (zols jij al zei) uitschakelen. dan mag het wel, als jij het matteriaal wel voor zelfgebruik houd. zo geloof ik dat het in elkaar zat. Als iedereen de upload functie uitzet , is er niks te uploaden op een download programma. Reageren
Talietje Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 weet iemand dan wara ik ergens a,nders die afleveringen in het nederlands kan downloaden Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Je moet het zo zien: een Nederlandse serie is gemaakt door iemand en vervolgens verkocht aan een televisiezender. Afleveringen daarvan kosten dus serieus geld. Downloaden via een PTP-programma kan natuurlijk, maar het is verboden om daarover te praten via dit forum zoals je inmiddels weet (of zou moeten weten). Maar je kan natuurlijk altijd contact leggen met de televisiezender die destijds (of tegenwoordig) de betreffende serie uitzond en die kan vervolgens een aflevering naar je toe sturen. Daar zijn helaas wel kosten aan verbonden, maar goed: hobbies kosten geld . Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Omdat we hier niet mogen praten over het illegaal downloaden, van progamma's en dergelijke, heb ik hier een misschien andere optie. Je noemt als voorbeeld Nickelodeon, een progamma waar dus vrijwel vaak tekenfilmpjes opkomen. Je zult dan ongetwijfeld ook wel eens van Jetix hebben gehoord, op de site van Jetix kun je sinds kort afleveringen terugkijken. Opzich komt dat op hetzelfde neer als het downloaden, je kun het zo vaak kijken als je wil. Het heet VoD, dat is de afkorting van; Video On Demand. Dat betekent dat je via een filmpje iets terug kan kijken. Zoiets kan tegenwoordig overal wel op elke site, misschien kan het ook wel op de site van Nickelodeon. Om iets terug te kijken moet je even naar de site van Jetix gaan, en dan bovenin, moet je op het laatste icoontje drukken. Als je erop gaat staan zie je als het goed is staan: VoD. Als ik erop klik pakt hij hem bij mij niet overigens, ik weet niet hoe dat bij jou zit. Check het maar eens.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.