Vercetty Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 misschien een domme vraag :$ maar kun je ook automods die voor VC gemaakt zijn in GTA3 zetten Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ja hoor, en nee, dit is helemaal geen domme vraag! Dit heet converteren.Kijk eens in dit topic. Hier staat vast wel wat je zoekt! Het is een topic die aangeeft hoe je VC voertuigen converteert naar SA, maar van VC naar GTA III is hetzelfde. In dit geval werken alleen de motoren niet! Hopelijk heb je hier wat aan, en PM anders de maker, Matiscus, eens, hij kan je verder op weg helpen. TcT MaFioSo Reageren
Vercetty Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) okee bedankt voor het antwoord ik vond dat er bij VC vette auto's tussen stonden dus daarom... edit: o ja, is 3dsmax7 gratis en waar kun je dit dan downloaden. dankje Bewerkt: 26 juli 2006 door Vercetty Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 edit: o ja, is 3dsmax7 gratis en waar kun je dit dan downloaden. dankje Gratis is het zeker niet! De trial (proefversie) is gratis! Je kunt dit downloaden op: www.discreet.com Er gaan geruchten rond, dat dit programma €3500 kost. Of dit zo is, weet ik helaas niet. Reageren
SWYV Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 LOL, car mods die voor GTA VC kunnen probleemloos in GTA3!!! en niet eens te converteren nodig hoor - met de dff doe jij totaal niks - met TXD doe jij alleen GTA VC veranderen naar GTA3 en opslaan maar - steek hem in de gta3.img van gta3 (+TXD OOK in de TXD.img steken) en archive rebuilden bij die 2IMG's en voila jij bent dan reeds klaar :/ en wanneer te conveerteren? als het vor GTA SA is dan wel co,nverteren want in GTA SA kun jij veel meer nieuwe dingen voor auto op te zetten, denk aan de tuningonderdelen enz.. vandaar dat men moet converteren Reageren
Vercetty Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 okee bedankt allemaal, ik ga het eens proberen. ik zeg het wel als het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.