Arnoud1 Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 zelf speel ik geen San Andreas maar dit gebouw staad toch ook in los santos bij het vliegveld? (de skreenshot komt uit GTA 3) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ja het lijkt er verdacht veel op ja. Maar is het hem echt ? Hij lijkt er niet hellemaal op. Reageren
LBG Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 ja, dat klopt inderdaad... lijkt de rest van het vliegveld er ook op? Reageren
Arnoud1 Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 nee, alleen dat gebouw Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ja je ziet het wel meer in vliegvelden maar misschien had Rockstar geen goed idee voor LS International dus gebruikte hij het gebouw uit Francis International uit GTA3 weer Reageren
Svenie Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) Ze zijn beide afgeleid van de Los Angeles Airport. Los Santos is afgeleid van Los Angeles, dus is het logisch dat die airport erbij hoort. Bekijk ook deze post, mischien zie je daar een veel betere uitleg dan de mijne. Bewerkt: 26 juli 2006 door Svenie Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) Welnee. Jullie weten dat Los Santos gebaseerd is op Los Angeles? Dus het vliegveld van Los Santos zou best weleens gebaseerd kunnen zijn op het vliegveld van Los Angeles, denken jullie niet? En kijk eens wat er bij het vliegveld van Los Angeles zomaar staat: Dus daar is dan ook dat ene figuur bij Los Santos International op gebaseerd. Dus niks Liberty City met Francis International Airport. Edit: Svenie was me nèt voor met het typen van zoiets soortgelijkigs. Bewerkt: 26 juli 2006 door Pietje II Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Welnee. Jullie weten dat Los Santos gebaseerd is op Los Angeles? Dus het vliegveld van Los Santos zou best weleens gebaseerd kunnen zijn op het vliegveld van Los Angeles, denken jullie niet? En kijk eens wat er bij het vliegveld van Los Angeles zomaar staat: Dus daar is dan ook dat ene figuur bij Los Santos International op gebaseerd. Dus niks Liberty City met Francis International Airport. Edit: Svenie was me nèt voor met het typen van zoiets soortgelijkigs. Dat snap ik ook wel maar verklaar dan eens waarom dat gebouw ook in GTA3 staat. Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 - Deze link gaf Svenie ook al - Lees >>>dit<<< anders even door Lance Dance, zoals Lantyz hier in dit topic ook al vermelde, lijkt Francis Intl. Airport op geen enkele van de drie vliegvelden in New York. Waarschijnlijk wilde R* ook eens iets origineels verzinnen voor een vliegveld, en vonden ze dus het vliegveld van Los Angeles een leuke keuze om als voorbeeld te gebruiken. Dat een GTA-stad misschien op een bestaande stad is gebaseerd, betekent nog niet dat de makers nergens anders voorbeelden vandaan haalden. GTA: San Andreas is later pas gemaakt, en Los Santos is écht op Los Angeles gebaseerd, dus dan vind ik het ook wel logisch dat ze daarvoor dan ook het vliegveld van Los Angeles hebben gebruikt. Dus, waarschijnlijk hebben ze het vliegveld van Los Angeles voor Francis Intl. Airport als voorbeeld gebruikt om een vliegveld in elkaar te knutselen, en niet per se dat 'ie er helemaal naar verwezen is. Reageren
Bierkameel Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Hij staat er idd alleen is hij wat kleiner dus een nieuwe easteregg klaar. Bierkameel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.