Ice Banana Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Hallo ik heb problemen van installatie van BF2 Ik zie geen startmenu als ik de diskette insteek. en ook niet bij :''deze computer'' staat dat icoontje niet. kan iemand me helpen ? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 een diskette nogwel, van battlefield 2 dat heb ik nog nooit gezien. ok u ff serieus. wat voor een diskette bedoel je? of bedoel je de battlefield cd? als je die cd bedoeld: is hij beschadigt? zo nee: probeer hem nog eens te installeren, misschien een nieuwe driver voor je videokaart (al is hij daarvoor niet nodig misschien het is altijd handig ) en verder zou ik het niet weten want ik snap je post niet precies. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Laat maar FLIPKIP maar toch bedankt voor de info. Het was alleen bestend voor alleen dvd en die functie zit er niet bij bij onze computer,en heb het spel al terug gedragen naar mjn vriend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.