Jump to content

In welke stad moet gta IV zich afspelen?


simsgek en gta gek

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DJ Vincento

    3

  • gta Coen

    3

  • ~Lance Vance

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

kijk mij maakt het niet uit als het spel maar leuk is maar als ik mocht kiezen dan nam ik hong kong,honolulu,danbosch,vietnam,heel de wereld,mars/maan een van deze hongkong vanwege ik hou van china,honolulu vanwege de lekkere stranden en het weer, den bosch het meest voor de hand liggende ik woon daar ,vietnam dit land is een te gekke land en ik heb wat vrienden die uit vietnam komen , de wereld ook voor de hand liggend het is groot en de vershillende cultuuren ,mars omdat scifi ook wel leuk is maar dan moet het wel ver de toekoms in ergens in 2999

dus

dit

was

het

en als jullie dan ook nog willen weten wie de crimineel van het spel moet worden dan zou ja peter balkende of president bush wel leuk zijn of iemand uit de politiek of natuurlijk ik

Link to comment
Delen op andere websites

in spanbroek:puh: of elsloo(waar ik woon)

@brbgtaplayer

nee,welke crimineel(behalve hongaarse hoeren) gaan naar berlijn

nee ik vind dat het in londen moet afspelen,of in detroit,of in libanon,zand,zand,zand, en opeens zie daar het hoofdkwartier van hes bolla ;) dan krijg je op het GTAforum van die taferelen zoals nieuwe topics met jongens ik heb een verdwenen dildo gevonden in het zand,of een nieuwe stad,

of laat libanon maar eigenlijk :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Amsterdam, Rotterdam, Den Haag ofc... als het niet in GTA4 is dan maar de in volgende. Biedt genoeg perspectief, wied en ook drugs genoeg, havens, vliegvelden, zee, strand, coffeeshops, hoeren, georganiseerde misdaad, veel wegen. Past precies in het GTA plaatje imo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...