Jump to content

In welke stad moet gta IV zich afspelen?


simsgek en gta gek

Recommended Posts

Welke stad moet gta zich afspelen ik vind Miami 8)

GTA Vice City was gebaseerd op Miami dus dat doen ze sowieso niet nu VCS ook al komt...

vice city kan toch niet op miami gebaseerd zijn als er een straat is die little havanna heet..

little havanna ligt op cuba..

dus lijkt mij dat vice city op cuba gebaseerd is

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DJ Vincento

    3

  • gta Coen

    3

  • ~Lance Vance

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • 1 maand later...

Ik hoop dat GTA IV zich sowiezo in Amerika afspeelt.

Top 3 :

Los Angeles :engel:

Detroit

Atlanta

Maar ik hoop absoluut niet London :cya:

Allemaal van die oude gebouwen en die taal ... bah bah

doen dn nog Gta Volendam 8)8)8)8)8) (niet duss)

Link to comment
Delen op andere websites

vice city kan toch niet op miami gebaseerd zijn als er een straat is die little havanna heet..

little havanna ligt op cuba..

dus lijkt mij dat vice city op cuba gebaseerd is

VC is overduidelijk op Miami gebaseerd kill

in San Fierro had je ook een Chinatown, dan is SF toch ook niet meteen gebaseerd op China?

NYC heeft little Italy, ligt New york dan ook meteen in Italië?

en op bovenstaande post: de crimineelste stad van de vs is Los Angeles

Bewerkt: door B-Dup
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn twee configuraties die me vet lijken:

Een staat met washinton-houston-new orleans met veel platteland (afspeeltijd:1985)

Een staat met een nieuwe versie van new york(dus geen liberty city) - chicago- detroit met veel platteland uiteraard (afspeeltijd:2006/2007)

Oja,verder heb ik als eis dat de hele staat door kon zonder van de snelweg af te moeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd ny is wel goed... maar zou een fantasy wereld ook niet leuk zijn ..?

Met twin towers en al die grote dingen natuurlijk,,, maar met fantasiewereld heb je denk ik meer leueke dingen... :bier:

TWIN%20TOWERS.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

mij maakt het ook niet egt uit welke stad het is als het maar niet in de 80ies is ofso of de vroegere tijd dat is egt saaaaaaaaaaaai lijkt me man

Wat is er mis met de eighties???? :? ,ik heb veel jeugdsentiment aan die periode die ik toendertijd in gta-vice city allemaal herbeleefde (de muziek bijv.).

De muziek in die periode vond ik grotendeels ook veel beter dan die commercieële,hapklare Mtv-rommel waar je tegenwoordig mee doodgegooid wordt :td: .

Link to comment
Delen op andere websites

mij maakt het ook niet egt uit welke stad het is als het maar niet in de 80ies is ofso of de vroegere tijd dat is egt saaaaaaaaaaaai lijkt me man

Wat is er mis met de eighties???? :? ,ik heb veel jeugdsentiment aan die periode die ik toendertijd in gta-vice city allemaal herbeleefde (de muziek bijv.).

De muziek in die periode vond ik grotendeels ook veel beter dan die commercieële,hapklare Mtv-rommel waar je tegenwoordig mee doodgegooid wordt :td: .

Dat ben ik met je eens. De muziek was vroeger veel beter. Ik ben 16,maar ik luister de Rolling Stones,Supertramp,Pink Floyd en ToTo. Maar ik luister nog liever jaren 50,60 en 70 blues.

Ik hoop dat ze niet het hele spel vol gaan proppen met die hapklare MTV-rommel om het spel een beetje commerciele uiterlijk te geven.

ik hoop het niet, dat GTA slachtoffer word van zijn eigen succes. Dat zie je namelijk heel vaak, Bijvoorbeeld bij NFS, voor NFS Underground was het nog populair,daarna is het flink onderuit gegaan.

Hetzelfde geld voor Fifa, Fifa 2007 word allang niet meer zo goed verkocht al de oudere delen deden.

Gelukkig hangt bij Rockstar nog wel altijd dat bekende geheimzinnige sfeertje,ze willen geen enkele info vrijgeven. Dus ik heb er nog wel veel vertrouwen in dat het goed komt.

Bewerkt: door DJ Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

een combinatie van een heleboel steden in europa (bijv. a'dam, berlijn en parijs op een continent en london op een eilandje. veel natuur, industrie ertussen en dan niet te ver in de toekomst, maar ook niet te ver in het verleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...