Jump to content

In welke stad moet gta IV zich afspelen?


simsgek en gta gek

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DJ Vincento

    3

  • gta Coen

    3

  • ~Lance Vance

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

mij maakt het ook niet egt uit welke stad het is als het maar niet in de 80ies is ofso of de vroegere tijd dat is egt saaaaaaaaaaaai lijkt me man

Wat is er mis met de eighties???? :? ,ik heb veel jeugdsentiment aan die periode die ik toendertijd in gta-vice city allemaal herbeleefde (de muziek bijv.).

De muziek in die periode vond ik grotendeels ook veel beter dan die commercieële,hapklare Mtv-rommel waar je tegenwoordig mee doodgegooid wordt :td: .

Tsja dat vinden al die volwassenen maar wij 'pubers' vinden de nieuwerwetse muziek wel goed, opa! :schater:;)

En in de eighties hadden ze minder goede wapens dan nu, misschien bedoelt hij dat.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

mij maakt het ook niet egt uit welke stad het is als het maar niet in de 80ies is ofso of de vroegere tijd dat is egt saaaaaaaaaaaai lijkt me man

Wat is er mis met de eighties???? :? ,ik heb veel jeugdsentiment aan die periode die ik toendertijd in gta-vice city allemaal herbeleefde (de muziek bijv.).

De muziek in die periode vond ik grotendeels ook veel beter dan die commercieële,hapklare Mtv-rommel waar je tegenwoordig mee doodgegooid wordt :td: .

Tsja dat vinden al die volwassenen maar wij 'pubers' vinden de nieuwerwetse muziek wel goed, opa! :schater:;)

En in de eighties hadden ze minder goede wapens dan nu, misschien bedoelt hij dat.

Lol, ik ben 14 en ik heb een hekel aan die MTV rommel :puh:, rap, harcore, hip-hop etc. Hardrock vind ik dan wel weer leuk en dat van RAdio-x, K-ROse, K-DST :D

Alleen als allerliefst hou ik van de 80's

Dus van mij mogen ze heel Florida met pretparken en al in de 80's namaken :D

God bless America!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

vice city kan toch niet op miami gebaseerd zijn als er een straat is die little havanna heet..

little havanna ligt op cuba..

dus lijkt mij dat vice city op cuba gebaseerd is

VC is overduidelijk op Miami gebaseerd kill

in San Fierro had je ook een Chinatown, dan is SF toch ook niet meteen gebaseerd op China?

NYC heeft little Italy, ligt New york dan ook meteen in Italië?

en op bovenstaande post: de crimineelste stad van de vs is Los Angeles

GTA Vice City is eigenlijk gebaseerd op de film Scarface, die zig in Cuba afspeelt.

Maar de makers vonden dat niet genoeg, ze wouden er een Amerikaanse stad

bij(vasteland). Ze namen Miami & Cuba uit eindelijk

Link to comment
Delen op andere websites

van mij moet in het in 2010 zijn nieuwe technologie,liedjes die we kennen.

en er moet ook en zappelin in het spel.

en he tmoet zoiets zijn als sims een vrouw kinderen huisdieren

en het moet in new york zijn

Link to comment
Delen op andere websites

van mij moet in het in 2010 zijn nieuwe technologie,liedjes die we kennen.

en er moet ook en zappelin in het spel.

en he tmoet zoiets zijn als sims een vrouw kinderen huisdieren

en het moet in new york zijn

Toch niet weer in New York(=Liberty City) heh...

Nee wat ik denk, is dat R* ook eilandjes etc gaat maken. Waar je dan bv enkel met de boot of skimmer kunt komen (of ander vliegtuig op grotere eilanden)... :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop in een groot gebied met de verschillende culturen uit Europa, dus:

- een stad waar de maffia heerst (Italië)

- een stad helemaal in sneeuw (Noord-Europa)

- mooie landschappen

- een stad met veel armoede (Oost-Europa)

- een groot stuk zeer vlak land (Nederland)

- een toeristenstad (Spanje, Frankrijk, Griekenland)

- een stad met veel toeristen en drugsdealers (Amsterdam)

Moet lukken, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

GTAIV mag van mij apart weer in Amerika afspelen Amerika mijn favoriete land en mooie land, en in welke stad GTAIV zich zal afspelen hmmm.. das best wel lastige ... Los Angeles, Miami,Las Vegas,San Fransicco,New York ze zijn allemaal al bezet door de andere GTA spellen... ik vind eigenlijks dat het in Miami moet afspelen toch zo'n lekkere tropische sfeer voor de nieuwste GTA want GTA III de eerste GTA die 3D was.. speelde zich af in een koele sfeer een beetje een stad voor maffia's dus bij de nieuwe triology mag het wel wat tropischer zijn dus ik stem in Miami... Miami heeft ook zo'n 80's gevoel als je kijkt naar VC iedereen aan coocanie verslaafd s'avonds alle lichten aan allemaal nacht clubs open.. als R* games een tropische stad gaat kiezen kunnen ze wel hetzelfde maken als ''The Fast and The Furious'' waar van die luxe villa's staan zo'n mooie grote bossen.... nou bossen ik bedoel van die plekken met heel veel palmbomen bijelkaar... dus in zo'n stad moet GTAIV zich afspelen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke stad moet gta zich afspelen ik vind Miami 8)

GTA Vice City was gebaseerd op Miami dus dat doen ze sowieso niet nu VCS ook al komt...

vice city kan toch niet op miami gebaseerd zijn als er een straat is die little havanna heet..

little havanna ligt op cuba..

dus lijkt mij dat vice city op cuba gebaseerd is

Er is ook een straat die washinton beach heet,maar daarom is het toch niet op washington gebasseerd. Het lijkt er ook niet op. En cuba is een armoedig zootje waar ze echt geen malibu club is.

Vice City is gebasseerd op Miami,en er zijn genoeg plaatjes die dat bewijzen.

En waar de volgende GTA op gebasseerd is, het maakt me geen reet uit zolang het in VS is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...