Jump to content

In welke stad moet gta IV zich afspelen?


simsgek en gta gek

Recommended Posts

in spanbroek:puh: of elsloo(waar ik woon)

@brbgtaplayer

nee,welke crimineel(behalve hongaarse hoeren) gaan naar berlijn

nee ik vind dat het in londen moet afspelen,of in detroit,of in libanon,zand,zand,zand, en opeens zie daar het hoofdkwartier van hes bolla ;) dan krijg je op het GTAforum van die taferelen zoals nieuwe topics met jongens ik heb een verdwenen dildo gevonden in het zand,of een nieuwe stad,

of laat libanon maar eigenlijk :schater:

Wordt een beetje moeilijk, als ze beginnen Libanon te maken als graphics is het gebouw de volgende dag misschien weg als je snapt wat ik bedoel.

Hiroshima, lekker makkelijk, niemand die kan zeuren over dat het gebouw niet overeenkomt met het echte gebouw

post-58628-1167222933.jpg

Bewerkt: door Jallah
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DJ Vincento

    3

  • gta Coen

    3

  • ~Lance Vance

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

Mij lijkt new york ook wel wat lekker groot alleen zoveel gebouwen dat is dan weer minder er moet zoiets stad zijn als san fiero dat vond ik wel een lekker stadje alleen dan veel groter en nog andere eilanden of steden erbij zoals helmond ;):bonk:

gewoon in de vs dus ;)

Bewerkt: door wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt New York wel vet, het is een grote stad en er is genoeg criminaliteit:)

Als het europa niet wordt dan blijft het dus bij amerika

maar Liberty city is gebasseerd op New York dus dat al zeker niet.

Chicago is een grote maffie stad(Al capone) die nog niet aan de beurt is geweest, dus ik zet daar mijn geld op.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt New York wel vet, het is een grote stad en er is genoeg criminaliteit:)

Als het europa niet wordt dan blijft het dus bij amerika

maar Liberty city is gebasseerd op New York dus dat al zeker niet.

Chicago is een grote maffie stad(Al capone) die nog niet aan de beurt is geweest, dus ik zet daar mijn geld op.

Ja Chicago lijkt me ook wel wat hebben grote stad enzo ;) . :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een wereld zo groot als San Andreas, met 3/4 steden, verschillende landschappen ertussen, zoals bossen/jungle waar je alleen met een katana door heen kan, en de grahpics hopelijk veel beter, een echte 3d plant/boom/struik waar je niet doorheen kan lopen, of bramen/brandnetels die je gezondheid doen zakken :puh:

en ga nou niet zeiken over slome pc's, voor degene waarvoor 't te zwaar is koop een xbox360 of ps3 of zet gewoon instellingen op 800×600

Bewerkt: door Fox Lenny
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon weer net zo groot als SA en gewoon weer in de VS. :puh: In Amsterdam zou ook eens leuk zijn, maar houdt het voorlopig nog maar even in de vs. ;)

:cya:

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Van Mij moet het ook mar in de VS blijven, hoewel ik best wel is Balkenende door zn kop wil kn.... 8) ........., nee, hou het mar bij een paar100 de zelfde mannetjes

ze moeten maar een stad zelf verzinnen die toch in de VS afspeeld want alle bekende steden zijn al geweest volgensmij.......

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt New York wel vet, het is een grote stad en er is genoeg criminaliteit:)

Als het europa niet wordt dan blijft het dus bij amerika

maar Liberty city is gebasseerd op New York dus dat al zeker niet.

Chicago is een grote maffie stad(Al capone) die nog niet aan de beurt is geweest, dus ik zet daar mijn geld op.

gta3,gta liberty city stories zijn al gebaseerd op new york en ik denk ook gta2 dus geen new york behalve als er ook andere steden bij gaan zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de steden in de nieuwe gta : Chicago en Detroit zullen zijn

Of New Orleans, Miami, Houston

En als het niet in amerika is dan maar in Australie

Link to comment
Delen op andere websites

In Sicilië :Y staat bekend als de eiland/stad waar de maffia is onstaan :bonk: Maar Amsterdam lijkt me best tof, je hebt alles voor een goede GTA(de wallen, reputatie met drugs) :bonk:

Amsterdam is wat te klein..

Als ze Amsterdam doen, dan kunnen ze net zo goed Rotterdam, en Den Haag er ook bij doen.

Of alle grote steden bij elkaar, maar goed, het zal denk ik wel weer een Amerikaanse stad worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...