Jump to content

files

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

kon niet echt een forum vinden waar dit topic inhoorde maar dit lag nog het meest dichtbij.

Zou iemand voor mij het volgende bestand willen uploaden (alleen origineel aub):

spanish.gxt

En of iemand even een screen wil maken van de map GTA San Andreas User files (hoe die map eruit ziet als ie net is geinstalleerd dus niks aan toegevoegd op misch een save game na)

En de map Program files/Rockstar Games/GTA San Andreas (ook hoe die er zonder toevoegingen na installatie uitziet

Alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik doe beide voor je!

Edit:

Het bestand spanish.gxt vind je in de onderstaande link. Als je daaropklikt kun je het downloaden. Je krijgt dan een venster en je drukt op "Free". Wacht een aantal seconden, voert de code in (uit 3 charkters) en drukt op de balk. Nu ga je downloaden. Het bestand spanish.gxt komt uit de map Rockstar Games/GTA San Andreas/text

Download

In de eerste screen hieronder vind je de map San Andreas User Files. Deze komt meestal voor in de map Mijn Documenten. Die bestanden die erin zitten, komen na het eerste keer spelen erin te staan. De savegame's komen er pas als je voor de eerste keer gesavet hebt.

naamloosrq9.th.jpg

(Klik erop voor de vergroting)

De volgende screen hieronder komt uit de map Rockstar Games/GTA San Andreas. Daar staan al deze mappen en bestanden. Deze zullen er komen na de standaard procedure van de installatie. Dus dat je neits veranderd waar de map komt te staan enzovoort.

naamloosuc9.th.jpg

(Klik erop voor de vergroting)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

uh, de screens werken niet, krijg ze niet te zien.

alvast bedankt voor het bestand!

Bewerkt: door mistertom

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...