Jump to content

Terugkomen van Los Venturas...

Recommended Posts

Geplaatst:

Wanneer ik terugkom zie ik niets meer van de gebieden (kleuren op map van de gangs), hoe kan ik die weer terugbrengen, en hoe kan ik weer een gangwar starten? Waar zit trouwens ook mijn Grovestreet gang? Of moet ik het helemaal alleen doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je terugkomt is de gang een zooitje. Er wordt drugs gebruikt en niemand kent meer het respect voor de Grove.

Als ik me niet vergis kan je na de missie Home Coming weer territories gaan veroveren.

Voor de missie 'End of Line' moet je 35% van de gebieden verovert hebben!

Ik hoop je vraag goed genoeg beantwoord te hebben.

Groetjes, Dutchy3010

EDIT: Bedankt voor het corrigeren Ruurd ;).

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst: (bewerkt)

Na de missie Grove 4 Life kan je weer gebieden veroveren samen met je gangleden.

Je hebt 35% van de gebieden nodig voor de uiteindelijke laatste missie: End of the Line.

HINT: Probeer deze 35% te halen nog voor je aan de misie Riot komt, want bij deze missie heerst er chaos in de stad en is er enorm veel politie. Dus wanneer je dan een gang war wil starten heb je meteen politie achter je aan, en zelfs 1 ster krijg je dan moeilijk weg.

EDIT: Dutchy3010 was me voor...

Bewerkt: door demontventoux
Geplaatst:

Dutchy3010 heeft het fout, na de missie Home Coming verschijnen de groene, paarse en oranje kleuren weer op de kaart. Je homies (Grove Street Members) zijn nergens meer in de stad te herkennen, bij de missie Home Coming vecht je de Grove Street weer terug tot jou bezit, daarna kun je weer volop gangwars starten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...