slipknot Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 ik zit vast bij een missie van smoke je moet eerst naar een huis rijden dan gaat smoke naar binnen daarna jij ook je moet eerst een aantal gasten kapot raggen daarna ga je naar buiten daar rag je net zo hard door. dan pakt smoke een motor en moet je de andere motors afschieten iemand tips? Reageren
Juliuzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Goed richten :lol: Oefenen met de besturing, en owja..je kan ook schieten met L1 veel handiger in die missie. Dat wist ik namelijk niet de eerste keer Reageren
killerbee Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 mik vooral op de banden die vrachtwagen ken je geloof ik gewoon laten rijden hoef je nie naar te schieten in het begin want ik had hem een lekke band geschoten en later kwam ie weer terug zonder een lekke band Reageren
Juliuzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 mik vooral op de banden die vrachtwagen ken je geloof ik gewoon laten rijden hoef je nie naar te schieten in het begin want ik had hem een lekke band geschoten en later kwam ie weer terug zonder een lekke band Jah, die vrachtwagen is onsterfelijk...heeft geen zin om daarop te schieten. Reageren
CJ-SA Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Mik op het lichaam van de menneke's op de motors das makkelijker dan de motor raken , een motor zonder bestuurder kan net zo weinig dan een berstuurder zonder motor Verder bij de auto's op de voorklep schieten dan heb je ze al vrij snel in de fik en de vrachtwagen gewoon laten gaan Reageren
Trax Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Niet waar Juliuz. Je kan de banden van de vrachtwagen wél kapot schieten. Reageren
Juliuzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Niet waar Juliuz.Je kan de banden van de vrachtwagen wél kapot schieten. Owh wist ik niet :unsure: maar heeft toch niet egt nut vind ik. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik krijg hem ook maar nie uit gespeeld en het is die enige missie die ik kan!! Reageren
barry Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 toen ik die missie ook had dacht ik dat je met de rechter analoge stick moest richten, later kwam ik er achter dat het met de linker ook kan toen had ik hem in 1 keer uitgespeelt Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 waneer stopt die missie?? als je zoon opstapje oprijd in die ''riolering''? :unsure: Reageren
Syphon Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 toen ik die missie ook had dacht ik dat je met de rechter analoge stick moest richten, later kwam ik er achter dat het met de linker ook kan toen had ik hem in 1 keer uitgespeelt Lal bij mij precies hetzelfde, eerst was de motor bijna kapot toen die vrachtwagen trug kwam en toen ik met linker ging werken was ie nog bijna vol, maar dat was dan ook al de 6e keer dak em probeerde. Toen wist ik wel zo'n beetje waar iedereen kwam :rolleyes: Reageren
Pete-R Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Probeer op die gasten die op een motor zitten en schieten te richten of op de banden van de motor en bij de auto's op de mannetjes die schieten vanuit het raam of op de bestuurder ze kop zodat hij stopt met rijden of gewoon op de banden VEEL SUCCES Reageren
liltuner Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) die missie lukt mij ook niet Bewerkt: 31 oktober 2004 door liltuner Reageren
josie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 veel op de bestuurders v.d. moters schietten en door de voorruit van de auto's (vooral op de kant van de bestuurders) als dat niet lukt op de moter kap en het riool stuk schiete he <_< <_< Reageren
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik raakte al met moeite voorbij die andere Smoke Missie van die trein op het stuk dat die 2de trein komt dus wat zal ik Smoke's missie kunnen doen van Just Buisness is dat met datzelfde motortje een Sanchez ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.