mad mike Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 effe nadenken hoe ging die weer ??? k weet weer hoe ik hem heb gedaan op de vrachtwagen nooit schieten véél te dom (gaat niet stuk) bij auto's richt je op de bestuurders en bij motorrijders ook op de bestuurders thats the eazy way Reageren
Rian Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Hoe moet je schieten op de motor met de PC? (Missie Just Bisness) Alvast bedankt! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 linker alt of control. als dat niet werkt is kun je bij "options" zelf in stellen wat je wilt Reageren
Dago58x Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Het Makkelijkste is eerst de mannetjes van die bike heel snel te neerknallen eb de bandden. je moet gewoon bestuurders van de auto neerknallen en de wielen en daarna mensen die in de bike staan en dan komen er nog auto's denk ik en vrachtwagen dan wordt het een beetje moeilijk ik deed het in 1 keer bij pc bij mn oom Veel Succes.... Bewerkt: 7 januari 2006 door Dago58x Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Zorg altijd dat je als eerste de schutter neerschiet, deze zorgen namelijk voor schade aan je motor... Wanneer je dit hebt gedaan, kun je op je gemak de bestuurder neerschieten... Probeer bij de auto's die achter je aan zitten ook eerst de schutter neer te schieten, en mik niet op de banden... deze zullen hierdoor toch niet kapot gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.