Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Als je een mod download hoe kan je hem dan instaleren

ik ben 13 jaar -.-

duss wie kan me ff fijn helpen

:)

Plz :schater:

want het schijnt moeilijk te zijn...

Geplaatst: (bewerkt)

Dat ligt er geheel aan wat voor mod jij wilt installeren. De meest bekende/gebruikte mods voor GTA zijn de

carmods oftewel automods. Deze vervangen een bepaalde auto meestal alleen van model, maar ook zijn

rijgedrag (snelheid, grip) zijn aan te passen. Je kan een automod installeren met de IMG tool of met de San

Andreas Mod Installer (die ik sterk afraad omdat het je SA kan verneuken). Hier vind je een tutorial waarin

duidelijk uitgelegd word hoe je een custom auto installeerd.

Er zijn ook TXD mods. Deze mods vervangen alleen maar wat plaatjes in GTA, dus bijvoorbeeld een bilboard

met een andere tekst erop, of het verlaten vliegveld in SA een nieuwe look geven. Hierbij moet je meestal

de gta3.img openen en wat txd bestandjes vervangen. Niet zo moeilijk dus.

Map mods veranderen/voegen iets toe aan de gta speelwereld. Je hebt dan een ipl/ide file en wat bestandjes

die je in de gta3.img moet zetten. In de readme staat uitgelegd waar je de ide/ipl moet plaatsen.

Soms moet je hiervoor de gta.dat openen met kladblok, en het path naar de ide/ipl toevoegen.

Er zijn nog vele andere type mods, maar aangezien ik toch denk dat het om de eerste gaat,

ga ik daar verder geen uitleg over geven. Vragen zijn welkom.

Greetz Wazuup :bier:

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

ik heb hem geinstaleerd en hij staat als file de sentinal

maaar ik heb hem voor de caddy replaced alleen als ik de code doe krijg ik hem niet :(

( een bmw)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...