Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Hey Als je een mod download hoe kan je hem dan instaleren ik ben 13 jaar -.- duss wie kan me ff fijn helpen Plz want het schijnt moeilijk te zijn... Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Dat ligt er geheel aan wat voor mod jij wilt installeren. De meest bekende/gebruikte mods voor GTA zijn de carmods oftewel automods. Deze vervangen een bepaalde auto meestal alleen van model, maar ook zijn rijgedrag (snelheid, grip) zijn aan te passen. Je kan een automod installeren met de IMG tool of met de San Andreas Mod Installer (die ik sterk afraad omdat het je SA kan verneuken). Hier vind je een tutorial waarin duidelijk uitgelegd word hoe je een custom auto installeerd. Er zijn ook TXD mods. Deze mods vervangen alleen maar wat plaatjes in GTA, dus bijvoorbeeld een bilboard met een andere tekst erop, of het verlaten vliegveld in SA een nieuwe look geven. Hierbij moet je meestal de gta3.img openen en wat txd bestandjes vervangen. Niet zo moeilijk dus. Map mods veranderen/voegen iets toe aan de gta speelwereld. Je hebt dan een ipl/ide file en wat bestandjes die je in de gta3.img moet zetten. In de readme staat uitgelegd waar je de ide/ipl moet plaatsen. Soms moet je hiervoor de gta.dat openen met kladblok, en het path naar de ide/ipl toevoegen. Er zijn nog vele andere type mods, maar aangezien ik toch denk dat het om de eerste gaat, ga ik daar verder geen uitleg over geven. Vragen zijn welkom. Greetz Wazuup Bewerkt: 27 juli 2006 door Wazuup Reageren
Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ik heb hem geinstaleerd en hij staat als file de sentinal maaar ik heb hem voor de caddy replaced alleen als ik de code doe krijg ik hem niet ( een bmw) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.