Synchro Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Kan iemand een link geven van een spel waarvan je je scherm nodig? Zodat je op je bureaublad dat spel ziet eigenlijk. Daar kun je BASKETballen en tegen het scherm schieten ( ) met de muis dan. Maar er was een keer zo'n topic wie kan me ene link geven? mvg , Dylan Bewerkt: 27 juli 2006 door Synchro Reageren
LBG Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Ik snap er echt helemaal niks van. ''Kan iemand een link geven van een spel waarvan je je scherm nodig?'' huh? En wat is bestekballen? Ballen met bestek? Bewerkt: 27 juli 2006 door CenMan Reageren
Maarten!! Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik snap er echt helemaal niks van.''Kan iemand een link geven van een spel waarvan je je scherm nodig?'' huh? En wat is bestekballen? Ballen met bestek? hij bedoelt een spelletje dat gewoonop je bureuablad staat nergens op een map of snelkoppeling ofzo drukken gewoon eeen spelletje dat je hebt op je bureaublad ikzelf heb dat niet Reageren
Synchro Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Een vriend van me zoekt het daarom vraag ik het hier. Het is bv een spel dat op je bureau blad plaats van wat je op je bureaublad speelt. Je schiet ( klikt met je muis ) en zo kan je tegen je bureau blad schieten. Ik kan het echt moeilijk uitlegge , sorry mss weet iemand het. En wat is bestekballen? Ballen met bestek? Basket.. Ik bedoel basket , typ veels te snel.. Bewerkt: 27 juli 2006 door Synchro Reageren
LBG Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Oh ik dacht al... dat is ook weer iets nieuws Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Ik heb geloof ik iets gevonden. Je moet even naar Stardock gaan en daar download je Desktop X. Dan ga je naar Wincustomize en daar download je deze Keepie Up Dit spel is hooghouden. Basketball staat er ook op zie ik net. Moet je maar even intypen in die zoekbalk die er staat. Bewerkt: 28 juli 2006 door gta_rulez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.