Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik heb me mod geinstalleerd alleen waar kan ik hem nu vinden ?? Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Ik heb me mod geinstalleerd alleen waar kan ik hem nu vinden?? In het spel natuurlijk, als je de mod hebt geinstaleerd vind je hem ergens in het spel, maar wat voor mod heb je geinstaleerd? Een auto mod of een ander soort mod? Als je een auto bijvoorbeeld de Clover hebt vervangen, dan vind je de nieuwe auto dus op plaatsen waar de Clover spawnt. Kan je misschien even de download link van je mod geven? EDIT: Voordat je allemaal nieuwe topic opent, je kan ook even in je vorige topic verder gaan Bewerkt: 27 juli 2006 door Typhoon Reageren
Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...=7&orderBy= dat is hem de eeerste ; BMW 303i ik heb het via sami mod installer gedaan dus verder weet ik net welke auto die vervangen heeft Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Je kan erachter komen door het rar bestand dat je gedownload hebt uit te pakken. Je hebt nu wat bestandjes, bijvoorbeeld supergt.dff en supergt.txd. Hieruit kan je opmaken dat je bmw dus inplaats van de superGT in het spel staat. Dus ingame hoef je alleen maar een supergt te laten spawen en je bmw staat voor je. Mvg, Wazuup Reageren
Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 het was de uuhhh hoe heet die ook al weer : sentinal was het maar hoe laat je die auto spawne ? Reageren
Vercetty Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 je moet naar de plaats gaan waar de sentinel normaal spawnt op het kaartje staat de plaats hij staat bij de rode stip: anders moetr je bijv op gtagames eens kijken naar een carspawner Reageren
Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) op de kaart heb ik al gekekend maar rijd die daar dan of moet die daar staan ergens? ps. ik heb noobmodee 2.0 gedownload want alleen daarin kkon ik carspawn vinde alleen nu laad die het spel en krijg ik een fout en doet die het niet meer van fout in gtasa.exe kutt wat moet ik nu doen ? Bewerkt: 27 juli 2006 door Carboy Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Op de plek waar de stip staat hoort hij stil te staan. Het is wel import/export gerelateerd. Overigens rijd de sentinal ook gewoon rond natuurlijk. De reden dat de n00bmode bij jou niet werkt, is omdat je een savegame laad. Bij de n00bmode is er in de main.scm gekloot, waardoor je savegames niet meer kloppen met de main.scm. Je moet dus gewoon new game doen. Als je toch je missies wilt houden, kan je ergens savegames downloaden die gesaved zijn met de n00bmode main. Mvg, Wazuup Reageren
Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Maar op de stip staat hij niet en ik kan hem ook niet zien rijden kan iemand hem voor mij testen en werkelijk kijken of het wel werkt.. maaar k zie m niet staan / rijden ps. wat houd inport/export in enk ben al de hele dag bezig om die bmw te vinden enzo En moet ik new game doen om de auto te kunnen zien ? Bewerkt: 27 juli 2006 door Carboy Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Oke let nu aub goed op: Weg met de mod installer, gebruik de IMG TOOL!!! Met deze tool weet je zeker dat het werkt. Alles staat hier netjes uitgelegd, kan bijna niks misgaan. Je download de bmw, pakt het uit en je vervangt de bestanden in de gta3.img. Je hoeft geen new game te doen om die auto te kunnen zien, alleen om de noobmode te gebruiken. Dus installeer die wagen, start je SA op en kies voor new game. Nu gebruik je de n00bmode om de sentinal te spawnen, en voila hij staat voor je. Veel plezier ermee, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.