Jump to content

Import en export

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij het bord met wanted in easter basin, staan een stuk of 10 auto's op en als je ervoor gaat staan dan moet je op Enter drukken en dan kun je kiezen uit maandag zondag enz, dan klik je erop en staat er 1 auto bij mij, Perrenial, Jester of Club, die je dan kunt kopen, Kunnen daar ook nog meer auto's bij komen? Zo ja , Hoe?

Geplaatst:

In het begin zijn Perrenial, Jester en de Club alleen mogelijk te inporteren, naarmate je meer auto's inlevert kan je ook meer auto's inporteren, tevens zijn er 7 dagen, op elke dag zijn er weer andere auto's die je kunt inporteren.

Ik raad je aan eerst alle auto's die op het bord staat in te leveren, nadat je dat gedaan hebt zijn er veel auto's om te inporteren.

Geplaatst:

even ter aanvulling, nadat je alle auto's van het bord hebt geimporteerd krijg je een tweede en derde bord.

Lees hier alles over in- en export van wagens.

Geplaatst: (bewerkt)

na 5 auto's die je ge-exporteerd hebt krijg je een extra auto,na de eerste 5 auto's is het een monstertruck 8) .

de rest weet ik niet want zover ben ik nog niet.

greetz,MM :cya:

@svennie:hier kan ik ni tegenop hoor.

Bewerkt: door megamaggot
Geplaatst: (bewerkt)
na 5 auto's die je ge-exporteerd hebt krijg je een extra auto,na de eerste 5 auto's is het een monstertruck 8) .

de rest weet ik niet want zover ben ik nog niet.

greetz,MM :cya:

Na 5 wagens krijg je idd een Monster Truck. Die kan je dan op een bepaalde dag importeren tegen een bedrag van $32.000.

Na 10 wagens krijg je een Windsor. Die kan je ook op een bepaalde dag importeren, ditmaal tegen een bedrag van $28.000.

Als je 15 wagens ge-exporteerd hebt, kan je de Bandito kopen tegen een prijs van $12.000.

Na 20 wagens kan je de Turismo importeren. Hij heeft een prijskaartje van $76.000.

Bij 25 kan je een Vortrex importeren. Dit Recreatie voertuig kost $20.000.

En als je alle wagens ge-exporteerd hebt, dan kan je de $84.000 dure Bullet kopen.

Edit: Elke wagen die je exporteerd, komt gewoon op het Import bordje te staan. ;)

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...