Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ZIjn er ook cheats voor alle autos want ik heb een sentinal vervangen door een bmw alleen kan ik hem niet vinden ook niet op de stip op het kaartje want daar staat die niet :S Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Nee, daar is geen cheat voor. Maar wel een mod bijvoorbeeld een carspawner of n00bmod. Met deze 2 mods/trainer kun je alle voertuigen overal spawnen recht voor je neus. N00bmodv2 is veel gebruikt en kun je gewoon op GTAGames.nl downloaden. Er zijn op WikiGTA wel een aantal cheats, enkel cheats van wagens die niet vaak voorkomen de Vortrex, Rhino noem maar op. Die stip die bij het voertuig 'Sentinel' staat op WikiGTA is oranje. Dat betekend dat hij altijd te vinden is, maar dit keer is het bolletje fout. Als het bolletje rood is, dan is hi jer alleen te vinden tijdens de import/export en de juiste lijst. Als je de cursor erop houd, dan zie je een stukje tekst, dan weetje wat erbij hoort. Je kunt hem dus alleen maar op die plek vinden tijdens Import Export. Anders zul je hem zelf moeten vinden. Edit Zie ook even het openbare WikiGTA forum, ik heb het foutje daar vermeld. Over een aantal dagen zou het moeten opgelost zijn. Toch bedankt dat je hiermee kwam! Bewerkt: 27 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) ZIjn er ook cheats voor alle autoswant ik heb een sentinal vervangen door een bmw alleen kan ik hem niet vinden ook niet op de stip op het kaartje want daar staat die niet :S ook niet op de stip op het kaartje want daar staat die niet :S Neen deze zal er alleen staan als je bij het 1e Exportbord bent. Voor hem te spawnen kijk naar Ruud31's post. ASPHALT Bewerkt: 27 juli 2006 door ASPHALT Reageren
Carboy Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Bedankt nu weet ik het tenminste en ga ik niet door met zoeken nog `vraagje waar is de windsor veel te vinden want k heb een auto door di vervangen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 waar is de windsor veel te vinden want k heb een auto door di vervangen De Windsor heeft geen vindplaatsen. Je zult hem tusen toevallig tegen moeten komen. Of je zult hem moeten spawnen met een carspawner/mod. Misschien is het wel handig als je een auto vervangt een auto te vervangen die je heel vaak tegen komt. Zo heb je ook geen zoekproblemen naar (vervangen) auto's Reageren
Niray10 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wat is ijgelijk de snelste auto of motor van het spel dat is tog een moter een nr- nogwat?? Reageren
demontventoux Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wat is ijgelijk de snelste auto of motor van het spel dat is tog een moter een nr- nogwat?? Je gaat wel serieus off-topic hiermee Maar om toch maar even snel op je vraag te antwoorden, de snelste wagen is de Infernus, de snelste moto is de nrg-500 Reageren
megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 een fcr-900(ofzoiets)is de snelste moter op lange afstand,en een nrg-500 is de snelste op korte afstand,hij is namelijk heel snel op topsnelheid.je kan de nrg-500 vinden bij easter basin docks ergens waar de import export bord is.als je erop gaat zitten start een challenge mar je kan gewoon wegrijden ermee.de chalenge mislukt wel maar je hebt toch de nrg-500.de fcr-900 rijdt meestal wel op the strip in las venturas, een echte vindplaats ervan weet ik niet,maar volgens mij moet je hem wel eens exporteren. greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.