sludgemeijer Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Wat kun je in of bij of op Pirates in men's pants doen? Behalve dan een save house kopen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Hier kun je alleen Saven en keding verwisselen. Verder niets . (Dit is bij de meeste Save-Housen in The Strip) ASPHALT Reageren
megamaggot Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) er si nog 1 ding wat je kan doen:na de missie cut troath business(jeweetwel die missie waar je og loc moet achtervolgen in een kart en vortex)staat hier een VORTEX.ik weet niet precies waar hij staat maar ik dacht ergens in het water. greetz,MM @ASPHALT:ik heb toch helemaal niet gezegt dat hier een kart stond?ik heb even wat uitleg gegeven over die missie zodat iedereen weet waarover ik het heb.maar ik heb nooit gezegt dat hier vortex staat hoor. Bewerkt: 28 juli 2006 door megamaggot Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Geen kart maar wel een Vortex. Kijk maar op het plaatje . ASPHALT Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 hij staat soms aan de linker kant lans het water aan de kant van pirates in mens pants zelf. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 hij staat in het zuid oostelijke gedeelte van pirates in mens pants tegen het gebouw aan achter dat schip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.