webbes Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 save je spel ga dan naar het paarde racen zet alles in en race win of verlies save je spel als je gewonnen hebt en doe het op nieuw win je weer save en dat maar blijven doen verlies je dan start je gewoon weer opnieuw met het gesavde spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 zo dom <_< er is een cheat dat je 250 000 krijgt doe die 4x en je bent schatrijk dat doe ik dan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webbes Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 en wat doet je spel als je cheat????? dan kan je geen 100% meer halen of je respect gaat naar beneden kortom je spel gaat naar de knoppen als je cheat hahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Sommige mensen willen niet cheaten, met veel geld is het spel makkelijker. En dan heb je het sneller uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 niet echt...want je moet nog steeds alle missies je ken daar nog steeds niet voor betalen of omkopen dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 niet echt...want je moet nog steeds alle missies je ken daar nog steeds niet voor betalen of omkopen dus... Je kan dan wel veel wapens kopen en armor, dan is het toch wel een beetje makkelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin_tennis Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Dit is allemaal heel leuk, maar dit is cheaten dussss je kan dan net zo goed geld cheats gebruiken.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 het mag dan cheaten zijn maar wel op een manier dat je spel normaal blijft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Cheats zijn in het begin gewoon niet leuk. En met die paardenracen heb ik een keer $15 gewonnen, en zo'n $8000 verloren ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 en wat doet je spel als je cheat?????dan kan je geen 100% meer halen of je respect gaat naar beneden kortom je spel gaat naar de knoppen als je cheat hahaha omg is dat echt zo ik heb 2 keer gecheat geld cheat en nog iets . moet ik dan weer over nieuw beginnen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Hoeft niet, maar nu krijg je de 100% extra's niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 niet echt...want je moet nog steeds alle missies je ken daar nog steeds niet voor betalen of omkopen dus... Wat een gelul! aleen watjes gebruiken Cheats vooral als het om geld cheats gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Hoeft niet, maar nu krijg je de 100% extra's niet. wat is die 100% extra ? :lol: . en jah denk toh dat ik maar over nieuw begin , als die 100%toch wel wat leuks is . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 heb tot nu toe nog niet gecheat, maar om die 100% doe ik het niet....zal wel een klein dingetje zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) Hoef geen cheats suf gedoe ( voor diegenen die t wel doen ) lach ik uit want je kan geen 100% meer halen :lol: waar is dat paardenrace gedoe dan ??? Bewerkt: 30 oktober 2004 door harry1985 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.