Jump to content

makkelijk snel geld verdinnen?????

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Trax

4

• Majus

3

• sjakie187

3

• riaz

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
dit is gewoon cheaten  en ik heb gezworen dat ik niet zal cheaten in San Andreas 

ik geef don falcone volledig gelijk, als je telkens gaat saven omdat je je wapentjes niet wilt verlieze vind ik dat nogal zwak. als ge gedood word of je word gearresteerd, ja dan begin je gewoon opnieuw vanalles te verzamele e. dat kost je wel weer wat tyd, maar ik ben niet iemand die een spel koopt om het dan meteen binnen de week te kunne uitspele. en daarbij, bij de meeste missies is het nieens nodig dat je met een volledig wapenarsenaal over straat loopt. in het echte leven kun je ook niet trugspoele e en een spel zoals gta:sa spreekt zoveel mensen aan omdat het zeer realistisch lijkt. dus ik vind saven enkel nodig wnr je ermee stopt voor die dag. saven omdat je je wapentjes niet wilt verlieze of om je geld niet te verlieze vind ik ook cheate!!!!!!

Geplaatst:
dit is gewoon cheaten  en ik heb gezworen dat ik niet zal cheaten in San Andreas 

ik geef don falcone volledig gelijk, als je telkens gaat saven omdat je je wapentjes niet wilt verlieze vind ik dat nogal zwak. als ge gedood word of je word gearresteerd, ja dan begin je gewoon opnieuw vanalles te verzamele e. dat kost je wel weer wat tyd, maar ik ben niet iemand die een spel koopt om het dan meteen binnen de week te kunne uitspele. en daarbij, bij de meeste missies is het nieens nodig dat je met een volledig wapenarsenaal over straat loopt. in het echte leven kun je ook niet trugspoele e en een spel zoals gta:sa spreekt zoveel mensen aan omdat het zeer realistisch lijkt. dus ik vind saven enkel nodig wnr je ermee stopt voor die dag. saven omdat je je wapentjes niet wilt verlieze of om je geld niet te verlieze vind ik ook cheate!!!!!!

In het echte leven loop je ook niet een hospitaal uit als je dood bent

(althans, zover ik weet :-) )

Geplaatst: (bewerkt)

map?

hierzo bij die symbolen met een paard op (LV)

redbullcola!

Bewerkt: door gta-krc-lover

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...