.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Hallo allmaal, ik heb een tijdje zitten gta san andreassen en ik merk soms verkeers fouten op. hiermee bedoel ik een plek waar het verkeer van gta niet goed kan doorstromen omdat het verkeer vast komt te staan. ik heb er 2 gevonden (ze liggen allebij in de airport van los santos): -als je de afslag neemt bij de airport als je zeg maar richting het zuiden rijd. komt het verkeer op een t splitsing vast te zitten, dat komt omdat het verkeer daat 1 richtings verkeer is. eerst komen 2 wegen bij elkaar samen en de uit de zijweg van de T splitsing (het is bij die rotonde) komen er ook weer auto's naar jou richting. het is moeilijk uit te leggen maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. -een 2e fout ligt ook bij de aitport op de onderste verdieping. als je richting het westen rijd op een 1 richtings weg dan kom je in de knoop te zitten omdat hij op het einde rondjes blijft maken. het is weer een fout dankzij 1 richtings verkeer. plattegrond: Bewerkt: 27 juli 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
LBG Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik vond het verkeer bij Vice City beter. Daar rijden ze tenminste netjes en daar is het niet als je 5 minuten kijkt heb je al 10 grote botsingen gezien. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 nou... als je onderaan vice city bij washington beach kijkt dan rijden die auto's toch echt op de stoep Reageren
LBG Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ja maar dat is gewoon een foutje... bij San Andreas is gewoon het hele verkeer doorgedraaid. Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ja idd, meestal behoorlijk klote als je met een hele moeilijke missie bezig bent waarmee je bijvoorbeeld met een auto moet ontsnappen Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ja... maar dat is alleen op de snelweg. ik vind het best realistisch die crashes. maar dat het verkeer zo super hard gaat is niet leuk en ze verwisselen ook zo snel van baan. binnen 1 seconde al! Reageren
Bart f1 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ja... maar dat is alleen op de snelweg. ik vind het best realistisch die crashes. maar dat het verkeer zo super hard gaat is niet leuk en ze verwisselen ook zo snel van baan. binnen 1 seconde al! Daar erger ik me nog het ergste aan Autos gaan heel hard, gaan naar jou rijbaan, trappen op de rem het verkeer mag ook wat levendiger... Zoals files enzo... en nie dat als je voor een stoplicht staat te wachten dat er iemand bij je achterin komt gereden Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 rockstar north moet een voorbeeld nemen aan rockstar san diego! die hebben met midnight club 3 ook echte files laten ontstaan enzo Reageren
LBG Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ja... maar dat is alleen op de snelweg. ik vind het best realistisch die crashes. maar dat het verkeer zo super hard gaat is niet leuk en ze verwisselen ook zo snel van baan. binnen 1 seconde al! Die crashes vind je realistisch? hahaha Ik wilde en keer een filmpje maken dat je al het verkeer voorbij ziet gaan en dat wou ik toen zo gaan versnellen. Nou, ik kon nog geen 30 seconde filmen of de hele weg stond al vol met auto's, mensen met honkbalknuppels, ontploffende auto's, etc. dat heb ik in het echt nog nooit gezien. Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Tjaah DIe auto's hebben helmaal geen pinkers hé!,, Je hebt gelijk, moet je racen met je auto, rijd er vlug een politieauto naar het andere rijvak en bots je HUP een sterretje! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik vind dat ook het grootste ergenis van San Andreas. Je heb zo een botsing en dat vind ik erg vervelend. Van mij mogen ze het bij GTA IV wel even anders doen. Reageren
Vinewood Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik rijd in een Bullet, Nos erin ( lachgas ) En nog rijden die auto's sneller op de snelweg, Voor de Taxi Dat vindt ik gewoon een zwaar minpuntje. Vooral als je in een auto zit die 2x zo snel kan Reageren
megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 jah vinewood dit heb ik ook vaak maar dan met motors.dan rijd ik op ee fcr-900 of een nrg-500 en rijdt er een packer voor mij,dan wil ik er oprijden maar het lukt helamaal niet;als ik in de buurt kom rijdt de packer ineens veel sneller en kan ik hem niet bijhouden.als ik in een super gt zit en ik rijdt wat op de snelweg bij the badlands dan komt er ineens een walton voorbijrijden(niet echt realistisch eh).Maar als er veel crashes zijn met auto's vint ik wel leuk,zet maar eens een auto op de snelweg bij las venturas;de auto's rijden allemaal op elkaar en raken niet meer weg.als je dan een auto laat ontploffen krijg je echt mooi vuurwerk hoor.maar als je in een race zit en er komt ineens een auto voor je rijden en gaat vol op de rem staan heb je er ook genoeg van hoor. greetz,MM Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 zo een probleem heb ik ook vaak ik rij namelijk ook vaak in een hotring racer of in een turismo en dan rijden er soms in de buurt van de golfbaan in sf cabbie sneller dan jij of op de snelweg in de buurt van mount chillard een tractor echt iritant en ook als je een auto aanrijd dan gaan ze meteen achter je aan om je kapot te rijden Reageren
LBG Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Je kan ook gewooon de cheat GHOSTTOWN intypen, dan heb je geen auto's meer op straat. Alleen soms zie je er nog 1. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.