megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Je kan ook gewooon de cheat GHOSTTOWN intypen, dan heb je geen auto's meer op straat. Alleen soms zie je er nog 1. jah dan rijden er soms nog een paar auto's langs,dit zijn meestal taxi's of politie auto's.Maar dan zijn er ook geen mensen meer en dat is er niet leuk aan. greetz,MM Reageren
coz Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 even ontopic ... uit het hoofd is de montgommery intersection ook iets waar het verkeer niet lekker doorstroomd maar ik zal het even nakijken Reageren
firef0x Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 die politie (vooral de motors) rijden echt asosiaal. Reageren
Mc G Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Je heb een erg groot probleem met computers die San Andreas net aankunnen. Als je dan rijdt schokkert het een beetje.. en dan komen er auto's uit straten en je ziet ze niet of je kunt ze gewoonweg niet ontwijken. Ook heb je dit soms op dePlaystation versie op de autosnelweg, dan rijden op je in. Maar dit kan in het echt ook als je opeens gaat stil staan op een drukke weg . Maar ik vind het goed zo, ken je iemand die zo een spel kan maken zonder bugs ? Neen, die zijn er niet. Dus erg is het niet. Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 ja maar in vice city rijden ze 30 op de snelweg van vice port naar downtown Y55 Reageren
Vercetty Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 bij je eigen airstrip is ook zon raar stukje. als je vanaf het dorp waar je politie vriendin woont aankomt en je rijd naar die grote kip heb je voor het dorp een zandweg. echt 4 van de 5 auto's rijd erover terwijl rechtdoor gewoon de asfaltweg is, echt vaag Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Wat ik ook dom vind ik ging op de snelweg staan zonder voertuig midden op en er kwam een grote truck aanrijden en ineens remt die en knalt iedereen boven op hem die achter hem rijd Reageren
LBG Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Wat ik ook dom vind ik ging op de snelweg staan zonder voertuig midden op en er kwam een grote truck aanrijden en ineens remt die en knalt iedereen boven op hem die achter hem rijd dat zou in het echt ook gebeuren bij 100 km/uur. Reageren
coz Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Wat ik ook dom vind ik ging op de snelweg staan zonder voertuig midden op en er kwam een grote truck aanrijden en ineens remt die en knalt iedereen boven op hem die achter hem rijd dat zou in het echt ook gebeuren bij 100 km/uur. ja .. maar dan knallen er autos op de autos die aan het remmen zijn gegaan .. gezien remweg van truck vaak iets langer is dan autos maar nogmaals . als ik de OP een beetje volg gaat het niet zozeer om het baggerverkeer . maar om de specifieke plekken waar het verkeer nog vager doet dan normaal maargoed .. ik ben geen mod hier Reageren
megamaggot Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 wat me ook is opgevallen als er een T-splitsing is,dan kunen de auto's niet goed een scherpe bocht nemen(vooral de taxi's).dan maakt een taxi een bocht en dan rijdt hij net tegen een andere auto aan. greetz,MM Reageren
vegetassj22 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 als je op de highway een auto laat ontploffen volgt er daarna een ketting reactie en ik heb zo eens 27 auto's laten ontploffen Reageren
moechy Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) op de snelweg bij las venturas bij het stoplicht ging ik over de kop en belande brandend voor het stop licht er knalden uit alle richtingen in totaal 100 auto's op mekaar,schoot ik daarna een bazooka af ontplofte alle auto's best wel cool KABOOM Bewerkt: 1 augustus 2006 door moechy Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ook nog iets raars: Bij Mulholland Intersection is het zo dat als je aan de westelijke kant van het knooppunt de snelweg af rijd dat het verkeer dan opeens een hele scherpe knik in de weg maakt, terwijl de weg gewoon recht is! Dat is vooral irritant als je vanaf de andere kant er langs wil rijden en je denkt dat je er langs kan, en opeens word je aangereden daar een auto die opeens zo'n zigzag maakt. Reageren
Preddy Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Achter de golf-course in SF is een stukkie snelweg met stoplichten. Als auto's vanuit SF komen richting Mt. Chiliad etc en rechtsafslaan naar de golf-course, rijden ze zo nog zo'n 80-100 km/h in de bocht . Zulke foutjes zie je wel meer, ook in downtown SF. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Als ik tegen een auto aan knal knalt ie soms tegen een politie wagen aan en dan begint de politie meteen achter die andere auto aan te gaan en hem kapot te rammen (de auto waar ik tegenaan was geknalt) terwijl het helemaal niet de schuld is van die auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.