Jump to content

Het spel Mafia Fout

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik wou weer eens het spel Mafia spelen heb het geinstaleert toen ik het wou spele kreeg ik dit:

mafiafoutmeldingscreenim1.th.png[/url][/img]

Als hij niet vergroot kan worden hier link: Screen

Als ik op doorgaan klik komt ie met nog een foutmelding waar hij zegt dat ik de pc moet herstarte ik heb dan geen andere mogelijkheid want alles staat dan vast :? Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ik heb het spel al lang en het heeft altijd perfect gedraait :Y

Edit: weet niet zeker of dit topic voor het software is of voor het hardware.

Bewerkt: door gammie
Geplaatst: (bewerkt)

Je pctje begint oud te worden :N.Ga eens naar die site of herinstalleer hem

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Je hebt de Indeo codec van Intel niet op je PC staan, download Mafia 1.3 patch en de Indeo codec.

Het probleem zou zo opgelost moeten zijn.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Je pctje begint oud te worden :N.Ga eens naar die site of herinstalleer hem

:? Hij heeft het altijd goed gedaan me pc is wel wat oud okej maar hij is prima kwa vermogen gta sa kan hij ook aan dus waarom mafia niet? En op die site moet je voor alles betalen en ik kan je vertellen het is niet een van de goedkoopste bedragen :N:bonk: DaBeast kun je me miss een link geven naar die patch?

Geplaatst:

Ik heb de patch gedownload en het leek goed te gaan ik kreeg geen fout melding maar een paar sec.later en het geeft zwartbeeld aan zo blijft hij dan vast staan er gebeurd niks de muis kan ik wel bewegen maar dat heeft verder geen invloet :N

Geplaatst:

Ik heb het al gevonden ik moest gewoon op een site naar de naam van de fout zoeken heb toen wat gedownload nou doet hij het weer :*D Trouwens mijn pc is zekker wel 4 /5 jaar ik weet het het is niet meer 1 van de nieuwste :puh: Bedankt voor jullie reactie's

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...