bronzenknieschijf Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 heey.. k heb gelezen en gehoord dat je op dat nieuwe mac OS X ook windows xp kan zetten.. mijn vraag is.. de meeste games zijn ontwikkeld voor windows xp.. als je windows xp op en mac zet kan je die games dan gewoon spelen???? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ik denk zelf van wel, bedoel je gewoon window installeren? of gewoon een klein tooltje om het uiterlijk en zo naar windows xp er uit te laten zien? is het dat 2e dan gaat dat niet lukken. als je bedoelt dat je gewoon xp op je mac kan installeren dan denk ik het wel. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Als je Windows XP op een Intel Mac zet kan je gewoon elk Windows spel spelen die je wilt. Zolang je specs maar hoog genoeg zijn (die van de Intel Mac). Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 oh vet cool... is de hardware van een mac beter of minder als die van windows??.. nog 1 vraag.. zouw je er dan ook windows vista op kunnen zetten als dat uit is?? Reageren
LBG Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 ik heb vroeger ook een Mac gehad, daar had ik Winows 98 ook op staan. Virtual PC heet dat geloof ik. Daar had ik Rollercoaster Tycoon op en die was bedoeld voor Windows dus het kan wel. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Je kan de beta van Vista al gewoon op een Intel Mac draaien. Dus de officieele full version zal ook geen probleem zijn. Verder, de specs van een Intel mac liggen lager dan een gemiddelde Windows pc. Kijk in de Apple store voor de specs van Intel Macs. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ga geen vershillende Windows opzetten want. Wij hebben nare problemen,Want we moeten overshakkelen naar een legitieme software van windows terwijl we de legitieme hebben.Kost btw 136 ongeveer. Nl wij hebben Windows home edeition => Windows profesional.en dat geeft problemen Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) *Niet goed gelezen srry voor de post* Bewerkt: 28 juli 2006 door wizkid4590 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.