Jump to content

windows op mac, hoe zit het met spellen?

Recommended Posts

Geplaatst:

heey.. k heb gelezen en gehoord dat je op dat nieuwe mac OS X ook windows xp kan zetten.. mijn vraag is.. de meeste games zijn ontwikkeld voor windows xp.. als je windows xp op en mac zet kan je die games dan gewoon spelen????

Geplaatst:

ik denk zelf van wel, bedoel je gewoon window installeren? of gewoon een klein tooltje om het uiterlijk en zo naar windows xp er uit te laten zien? is het dat 2e dan gaat dat niet lukken. als je bedoelt dat je gewoon xp op je mac kan installeren dan denk ik het wel.

Geplaatst:

Als je Windows XP op een Intel Mac zet kan je gewoon elk Windows spel spelen die je wilt. Zolang je specs maar hoog genoeg zijn (die van de Intel Mac). :)

Geplaatst:

oh vet cool... is de hardware van een mac beter of minder als die van windows??.. nog 1 vraag.. zouw je er dan ook windows vista op kunnen zetten als dat uit is??

Geplaatst:

ik heb vroeger ook een Mac gehad, daar had ik Winows 98 ook op staan. Virtual PC heet dat geloof ik. Daar had ik Rollercoaster Tycoon op en die was bedoeld voor Windows dus het kan wel.

Geplaatst:

Je kan de beta van Vista al gewoon op een Intel Mac draaien. :) Dus de officieele full version zal ook geen probleem zijn. 8) Verder, de specs van een Intel mac liggen lager dan een gemiddelde Windows pc. Kijk in de Apple store voor de specs van Intel Macs. ;)

Geplaatst:

Ga geen vershillende Windows opzetten want.

Wij hebben nare problemen,Want we moeten overshakkelen naar een legitieme software van windows terwijl we de legitieme hebben.Kost btw 136 ongeveer.

Nl wij hebben

Windows home edeition => Windows profesional.en dat geeft problemen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...