Jump to content

noodle punk


mindEATER

Recommended Posts

hey ik ben nieuw op dit forum speel ook al enige tijd :cab: 20 uur staat in mijn stats :puh: GTA LCS

maar dat noodle punk.

waar is het?

moet je als je level 4 hebt gehaald en je gaat dood helemaal opnieuw beginnen of gewoon bij level 4 zoals bij car salesman?

is deze makkelijk :ch:

groeten ME (lol ME betekend mezelf ''ik'' maar ook mindEATER me nickname :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kan je heel wat info vinden over de Noodle Punk missie. Je zal alle levels na elkaar moeten halen, net zoals de Paramedic missie. Maar als je de hints en tips opvolgt, die in de link staan die ik je geven heb dan moet deze missie een makkie zijn. ;)

Veel succes. :cya:

Edit: Pietje II, mindEATER stelt volgens mij geen vragen over de Car Salesman. Maar geeft hij er gewoon een voorbeeld over. ;)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Noodle Punk is te vinden bij 'Punk Noodles', in Chinatown.

Ik maak zo even een kaartje voor je waar Punk Noodles te vinden is.

------------

Hier even het kaartje:

whahaqw8.png

Op de plek van het rode cirkeltje is Punk Noodles te vinden.

Je zal vlakbij het raampje waar je bestellingen kan aannemen een scootertje zien staan, genaamd de Noodleboy.

Stap daarop, en je zal de Noodle Punk missie's beginnen.

Kijk anders voor meer informatie over Noodle Punk op WikiGTA.

___________________________________

Bij 'Car Salesman' mag je een level voltooien, en dan mag je stoppen om even te saven. Je kan dus als je bij level 5 bent even stoppen en dan iets anders doen, en als je dan weer terugkomt en weer de Car Salesman missie's gaat doen, dan zal je weer verder gaan bij level 5, waar je gebleven was. Het hoeft niet, je kan ook in één stuk doorgaan.

Maar het is natuurlijk wel zo handig. :)

En of Car Salesman gemakkelijk is? Tja, ik vind van wel, elke level wordt het natuurlijk wel steeds een stukje moeilijker, maar ikzelf vind het vrij makkelijk.

Voor meer informatie over 'Car Salesman' kan je wederom kijken op WikiGTA.

Kijk anders als je ergens niet uitkomt even op WikiGTA, daar zijn een aantal medewerkers hard aan het werk om belangrijke informatie over GTA te verschaffen. :puh:

Mocht je er dan nog steeds niet uitkomen, dan kan je het uiteraard nog altijd vragen, wij helpen je graag! ;):cya:

Edit: @ Svenie: Volgens mij heb je gelijk ja. :puh: Ach ja, extra info kan nooit kwaad, lijkt me. :puh:

Edit: @ MindEATER hieronder: You're Welcome. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

car salesman had ik al gehaald maar toch bedankt want je bent wel heel erg uitgebreid in je uitleg.

@ svenie bedankt voor die site, kende hem al wel maar toch bedankt.

@piet thanks voor de kaart daar ging het me vooral om.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand nog tips voor deze zijmissies om hem te halen? Ik heb het al vele keren geprobeerd, bij level 10 heb ik altijd te weinig tijd, en als ik snle probeert te doen dan rijd ik altijd mijn klant dood. Dit geldt ook voor Pizza Delivery.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn weinig echt goeie tips maar ik zal je er een paar geven:

- Kijk op de kaart waar elk mannetje is en vind de snelste weg er naar toe

- Rij op je eigen tempo zodat je weinig van je motor valt

- Je kan soms een heel klein beetje naar voren met je analog stick zodat je harder gaat maar dan moet je wel uitkijken want dan val je sneller

- Zorg dat je je noodles/pizzas goed gooit, elke keer dat je mis gooit gaat het je een hoop tijd kosten

- Blijf hem gewoon proberen ook als je hem niet haalt want dan heb je van zelf wel een keer geluk en dan haal je hem

Greetz, John

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...