cekeu Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ff een vraag, wat kun je eigelijk allemaal doen in de legerbasis? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ff een vraag, wat kun je eigelijk allemaal doen in de legerbasis? Niet veel, je kan er alleen wat voertuigen vinden. Je kan de Barracks en de hunter er vinden. Die hunter is een helikopter met raketten en machinegeweren, deze helikopter krijg je als je 100 Hidden Packages gevonden hebt. Je kan niet zomaar in de legerbasis komen je hebt hiervoor een politie uniform nodig die kan je krijgen na de missie Copland. Hier een plattegrond waar je het uniform kan vinden: Reageren
LBG Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Diezelfde vraag kan je stellen over het politiebureau, of bijna al je safehuizen. Reageren
Joriz Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Hier kan je meer vinden over Fort Baxter: http://nl.wikigta.org/index.php/Fort_Baxte...TA_Vice_City%29 Reageren
medion Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 wat ik eigenlijk wel vaag vind aan het legerbassis is dat je op 1 gedeelte niet kunt komen. namelijk het gedeelte met een grote loods en 2 kleinere loodsen. Je kunt eralleen komen met een heli of met een motor over een zandbult te gaan. Heeft misschien iemand een idee waarom dat zo is? Ik denk zelf met een missie die nooit tot stand is gekomen. medion Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Daar komt de hunter te staan en je kan er ook komen door op de toren te gaan staan die midden in de basis staat en er af te springen Reageren
Vercetty Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 sorry voor de late reactie, maar ik zag dit pas vandaag @youri daar komt de hunter helemaal niet te staan de hunter komt hier te staan Kaartje: Rood: hunter spawn plaats Zwart: afgesloten deel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.