Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oke ik kreeg deze avond veel inspiratie en volgens mij is het aardig gelukt. Ben vanaf ongeveer half 10 de heletijd bezig geweest met dit ontwerp en volgens mij is het wel wat. Alles is zelfgemaakt met mijn eigen handjes. Oke twee dingen zijn niet door mijzelf gemaakt en dat is het lijf van dat mens die daar op die prachtige berg ziten het gras Ik zei lijf dus de arm en die elleboog zijn zelf gemaakt.

:puh:

Hier een plaatje van die vrouw (volgens mij is het een vrouw, alleen je ziet dat niet op mijn design.) Zie de linker zittende vrouw.

Plaatje:

artsittingdm1.th.jpg

Nature Design:

post-1925-1154096465_thumb.jpg

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Helemaal goed. :klap:

Het enige wat me een klein beetje stoort is dat huisje, het lijkt alsof er iets niet aan klopt, wat weet ik niet precies.. Maar dat is dan ook het enige minpuntje op dit design. Het feit dat je alles zelf gemaakt (ok, op twee dingen na dan :) ) maakt het nog specialer. Je kan gewoon zien dat hier een hoop tijd in zit, het is heel goed afgewerkt, en het stikt van de mooie subtiele details.. Ook de verhoudingen kloppen, wat er voor zorgt dat er diepte ontstaat..

Dit is echt tutorial materiaal, ik zou wel graag willen weten hoe je die schittering van de zon op het water hebt gemaakt..

Dit design rate ik een 9,5. Net geen 10 omdat dat kleine huisje niet helemaal klopt (in mijn ogen), maar ondanks dat toch een heel mooi werkje geworden.. :Y

Geplaatst:

Prachtig werk Levi. :klap:

Ik vind het huisje er ook maar raar uitzien, het ziet er gewoon raar uit, het lijkt niet realistisch... Het is een beetje een rare uitleg, maar er klopt iets niet aan. :puh: Het is buiten dat echt wel mooi, er zit heel wat diepte in je werkje wat alles heel dromerig maakt, vooral het water vind ik heel goed gelukt. Ik zou zeggen; probeer je helemaal in te werken op vector, je bent er namelijk heel goed in. :puh:

9.5/10

EDIT En het is different, in plaats van diffrent. :D

Geplaatst:

Hey bedankt voor die geweldige reacties Ronald en Silverwing! Over dat huisje, nou hier komt het verhaaltje. :D

Zoals jullie ook zien, zien jullie het huisje een beetje schuin naar achteren lopen. Dit heb ik zo expres gedaan, want het huisje is eigenlijk door de vissers daar gemaakt (zogenaamd). Het moest meer zo'n huisje van hout zijn dat niet echt helemaal perfect eruit ziet (blijkbaar gelukt :D ). Maar als je ook heel goed kijkt naar de voorkant van het huisje dan zie je wel een klein wit lijntje schuinlopen, je ziet dan toch een beetje 3D erin. Maar ik kan best begrijpen dat jullie het er wat raar uit vinden zien. Ik zal voortaan een hotel van 34 verdiepingen langs de steiger neerzetten. :puh:

Nog bedankt jongens, meer reacties?

Geplaatst:

Dit vind ik nu echt gewoon mooi uitzien! Echt mijn stijl! :Y De cijfers:

Lettertype: 9,5 (Lettertype wel eens eerder gezien. Past wel bij de art.)

Render: 9,75 (Mooie grassprieten, vogels, enz. Alleen ik zie iets onder de palmen? :? )

Border: /

Kleuren: 10 (De kleuren passen gewoon goed bij elkaar)

Achtergrond: 10 (Paarsblauw, gewoon echt zo'n lucht kleur)

Effecten: 10 (Mooi effecten bij het water onder de zon)

Overig dingen: 10 (Gewoon een prachtige design)

Totaal: 9,875

Highest: 9,875 by .Levi.

©2006, Flitskikker's RateSystem. All rights reserved.

Een prachtige design! Je bent de nieuwe nummer 1! (Anderen: Probeer maar eens in te halen).

KUTGW!

Mvg

Flitskikker

Geplaatst:

Ik vind dat die nachtelijke inspiritatie altijd heel goed uitpakt bij jou, net zoals nu weer met dit design. Ten eerste verbaas ik me weer dat je dit, behalve het lichaam, allemaal zelf gemaakt hebt, daar moet je toch een redelijk goede designer voor zijn, complimenten daarvoor dus! Het huisje staat misschien ook een beetje raar ja, maar nou jouw uitleg dat het een krakkemikig (ofzoiets, weet niet hoe je het spelt) huisje moest worden, snap ik het idee erachter. Dus ik merk dat je tegenwoordig designs maakt met een heel verhaal erachter, je krijgt gelijk een punt extra op je cijfer! :puh: Het staat leuk dat de zon net ondergaat en dat de maan al mooi hoog in de lucht staat, dat staat wel goed tegenover elkaar. Zo'n zwarte schim die op een zwarte berg zit met zo'n zonsondergang vind ik altijd heel rustgevend, oftewel 'peaceful'. Van mij had de zon misschien iets groter mogen zijn, ik vind hem nu wel erg klein. Als een klein minpuntje vind ik de lucht er een beetje raar uitzien, het is net of hij overgaat in lagen ofzo, maar het heeft niet iets lelijks, maar ook niet prachtig. De vlag bovenaan de berg is ook goed, er zit een goed wapper-effect in, zo zeg ik het maar even. Voor de tekst heb je opzich een goede plaats gemaakt in het zwarte gedeelte van de berg. Over het algemeen weer een prachtig resultaat van een goede designer.

Genoeg gebabbelt, je wilt vast cijfers horen. Nou, die komen er aan:

Cijfers

Achtergrond: 8.5

Kleuren: 8.5

Render: 9.3

Effecten: 9.7

Tekst: 8.3

Originaliteit: 9

Algehele indruk: 9

Eventuele bonus: 0.4

NEW Aantal sterren: ratesterren5ei9.gif

Geen hoogste rate, maar dat zul je niet erg vinden, want die heb je toch al! :puh: Wel een hele goede 9.3! :klap: Ga Zo Door, oftewel GZD!

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

Geplaatst: (bewerkt)
EDIT En het is different, in plaats van diffrent. :D

Haha inderdaad, stom van me.. Foutje kan gebeuren he. Ben blij dat jij het ziet in ieder geval. :)

Natuurlijk gelijk even aangepast (zie hoofd post).

@Flitskikker:

Render: 9,75 (Mooie grassprieten, vogels, enz. Alleen ik zie iets onder de palmen? confused2.gif )

Een beetje aan de linkerkant bedoel je zeker? Dat is een stukje strand waar wat golven aanspoelen.

@Froodooo:

Ik weet wat je met die lijntjes in de lucht bedoelt, alleen ik zie dat alleen als ik naar de bijlage kijk waar staat "click to enlarge". Als ik erop klik en daarna nog een keer zodat het in zijn fullsize is dan zie ik dan niet meer..

Maar ik heb er wat Gaussian Blur overheen gedaan, heel lichtjes maar, misschien dat het nu voor jou wel weg is.

Voor de rest iedereen bedankt voor die prachtige reacties van jullie. Ben echt blij dat het bij jullie in de smaak valt.

Voor de mensen die het leuk vinden om te kijken wat ik allemaal heb gedaan in Photoshop. Je leert er misschien ook wat van, laat horen wat je ervan vindt.

:cya:

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Mooi gedaan levi. Deze designs zie je wel veel , maar je moet het maar kunnen.

Heb niet veel over op te merken maar toch , het is leuk om naar te kijken. Ik zie dat je erg gegroeid bent met PS de afgelope maanden. Met volle inspiratie kom je overal. Ga zo door!

btw : leuke vakantie in Hurghada ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...