Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Om ter LELIJKSTE sig

Soort design: Signature

Size design: max. 500x150

Render: mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: ZSM

Dus bij het stemmen stem je op de lelijkste sig. :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel :D

Sorry, mijn battle is wel afgelopen maar het eindigde gelijk. Maar de punten tellen toch niet mee. Hmmm, is het goed als ik het even overleg? Dizzee vond het goed.

Mij inzending:

whhahahahalolhz0.png

En dit was het origineel (niet dat ik iets tegen LP heb, integendeel een grote fan maar hier zaten veel kleuren in). Er zitten zoveel effecten in dat je geen verschil meer ziet. Ik heb er wel even over gedaan om de leijkste combi van effecten te krijgen.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Veel succes, en mensen stem op de LELIJKSTE!!!

Samurai:

lelijkqe6.jpg

Ferre:

whhahahahalolhz0.png

Geplaatst:

samurai heeft de meest verneukte sig, die ziet er echt niet uit! maar ze hadden nog lelijker kunnen zijn... doot bijvoorbeeld een stipje met een heel lelijke kleur neer te zetten :puh:

Geplaatst:
Ik stem op Ferre :puh:

Ik vind die iets mooier :puh:

Wesley_GTA :bier:

Kan je niet lezen, je moet op de LELIJKSTE STEMMEN.

Geplaatst:

Ho ho, doe effe een beetje rustig aan..

Ik mag zelf weten op wie ik stem.

Dus als nog gaat mijn stem uit naar Ferre.

Wesley_GTA :bier:

Geplaatst:

Mensen ? Het is de bedoeling om op de lelijkste te stemmen, jullie 2 stemmen zijn dus voor mij, omdat jullie die van Ferre het mooiste vinden. ;)

Geplaatst:

Als ik naar die van Ferre kijkt vind ik hem veel erger verneukt :puh:

dus gaat mijn stem naar Ferre

Geplaatst:

Stem:Ferre

Raar , maar toch. Ja zijn big smoke ( toch ) trekt gewoon op nergens ! Samurai , dat van jou noem ik kunst ! Dat van ferre kan je niks noemen , dikke overlast van contrast. :sst:

Geplaatst:

Ik stem ook op Ferre. Ik stem nooit, maar ik vind dit wel een hele rare signature. Zo kan iedereen wel winnen als je doet wie de lelijkste signature gaat maken. Gewoon even wat krassen, maar bij een GFX battle gaat het om de mooiste. De mooiste van de 2 lelijkste creaties die ik ooit gezien hebt ( :puh: ) is die van Ferre. Vandaar mijn stem naar Ferre.

Geplaatst:
Mensen ? Het is de bedoeling om op de lelijkste te stemmen, jullie 2 stemmen zijn dus voor mij, omdat jullie die van Ferre het mooiste vinden. ;)

Ja, ho 'ns ff :t . D.m.v. die smilies erbij denk ik toch echt wel dat ze op de lelijkste stemmen. Je moet die zinnen niet té letterlijk nemen.

Ruurd zegt het goed, je moet hier op de mooiste stemmen, maar aangezien het 2 lelijke zijn moet je op de mooiste van de 2 lelijke stemmen. Dus je stemt op de lelijkste ookal is het de mooiste qua lelijkheid. Als je het niet snapt neem dan een voorbeeld aan de post van -Roy- (niet dat hij het niet snapt).

Ik snap het ook niet meer :-(;) [/font]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...