Samurai Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 En nu in het Nederlands Nuja, ik snap het, sorry
Wesley Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Mensen ? Het is de bedoeling om op de lelijkste te stemmen, jullie 2 stemmen zijn dus voor mij, omdat jullie die van Ferre het mooiste vinden. Ja, ho 'ns ff . D.m.v. die smilies erbij denk ik toch echt wel dat ze op de lelijkste stemmen. Je moet die zinnen niet té letterlijk nemen. Ruurd zegt het goed, je moet hier op de mooiste stemmen, maar aangezien het 2 lelijke zijn moet je op de mooiste van de 2 lelijke stemmen. Dus je stemt op de lelijkste ookal is het de mooiste qua lelijkheid. Als je het niet snapt neem dan een voorbeeld aan de post van -Roy- (niet dat hij het niet snapt). Ik snap het ook niet meer [/font] Opzich is op de lelijkste stemmen echter niet leuk. Zo kan wel iedereen gaan beginnen. @Samurai, mijn stem gaat nogal uit naar Ferre! Hij heeft er meer aangedaan. Daarom krijgt alsnog Ferre mijn stem!
Recommended Posts