Jump to content

Vraag over de besturing van een truck

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

ik weet dat er al een topic van bestaat, maar in dat topic word mijn vraag niet beantwoord.

Vraag:

Als ik een truck steel en vervolgens zo'n aanhang wagen er aan vast zet. hoe laat je hem dan weer ontkopelen (dat hij los laat die aan hanger). alvast bedankt! _O_

Geplaatst:

Daar is niet echt een besturing voor, je kunt heel lomp rondjes gaan rijden of achteruit rijden en die oplegger dan zo scheef laten gaan dat ie er ook vanaf gaat. Maar er is geen knop die je moet indrukken ofzo. Wel gaan de steunpoten weer omlaag als ie losgekoppeld is zodat je hem erna weer aankan doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Een bocht van 90 graden is genoeg om die Truck en de Aanhanger los van elkaar te krijgen. Gewoon een hele scherpe bocht, dan ontkoppeld hij vanzelf.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik vind het eigenlijk vreemd dat je hem niet op een normale manier kan ontkoppelen.

Volgens mij kon het in de eerdere gta's wel, maar dat weet ik niet zeker.

Geplaatst:

Ja dat is jammer dat er geen Ontkoppel knop is... want is speel in GTA SA vaak gewoon voor de lol een afleverings bedrijf ofzo... :puh: klinkt dom maar ik vind het super leuk. net als Politie agent spelen.

Geplaatst:

Volgens mij gaat het wel als je een foto van je vrachtwagen en aanhanger neemt, met de camera die je in het spel zelf kan vinden.

Dan valt de aanhanger "door" de vrachtwagen op de grond, en je kan gaan zonder aanhanger :)

Op de PS2 toch.

Greetzzz

Geplaatst:

Het werkt :klap: maar 1 probleempje je moet hem dit wel op een heuveltje doen want op vlak terrein zal hij zodra je instapt zich weer vastkoppelen. Op een heuveltje zal hij wegglijden.

ASPHALT :cya:

Geplaatst:
in GTA2 kon dat idd wel

Inderdaad, daar kon je volgens mij LCtrl indrukken zodat de aanhanger losgekoppeld werd. Vreemd dat ze hier niets hebben 'geregeld'. Ik vind het ook vreemd dat ze in GTA SA geen achteruitrijd-lichten hebben toegevoegd. En als je met een vrachtwagen / bus / Fire Truck achteruit rijdt is er ook geen 'waarschuwingssignaal'.

Geplaatst:

jammer dat er geen knop is want anders kon je de politie achter je laten rijden en dan de wagen loskoppelen 8)

Geplaatst:

In een één of andere mod kan dit wel, maar ik weet de naam van de mod niet meer. Ga anders een naar textures en modelling help en plaats daar een bericht of iemand dit kan maken...

Veel geluk,

TcT MafIosO

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...