johnnnyboy15nl Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Hallo mensen, ik weet dat er al een topic van bestaat, maar in dat topic word mijn vraag niet beantwoord. Vraag: Als ik een truck steel en vervolgens zo'n aanhang wagen er aan vast zet. hoe laat je hem dan weer ontkopelen (dat hij los laat die aan hanger). alvast bedankt! Reageren
Kraay Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Daar is niet echt een besturing voor, je kunt heel lomp rondjes gaan rijden of achteruit rijden en die oplegger dan zo scheef laten gaan dat ie er ook vanaf gaat. Maar er is geen knop die je moet indrukken ofzo. Wel gaan de steunpoten weer omlaag als ie losgekoppeld is zodat je hem erna weer aankan doen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Een bocht van 90 graden is genoeg om die Truck en de Aanhanger los van elkaar te krijgen. Gewoon een hele scherpe bocht, dan ontkoppeld hij vanzelf. Bewerkt: 28 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Vinewood Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Je moet een 90 Graden bocht maken, Dan slingert de aanhanger ervanaf. Dit heb ik btw met search gevonden Link Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik vind het eigenlijk vreemd dat je hem niet op een normale manier kan ontkoppelen. Volgens mij kon het in de eerdere gta's wel, maar dat weet ik niet zeker. Reageren
johnnnyboy15nl Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ja dat is jammer dat er geen Ontkoppel knop is... want is speel in GTA SA vaak gewoon voor de lol een afleverings bedrijf ofzo... klinkt dom maar ik vind het super leuk. net als Politie agent spelen. Reageren
noedel Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Volgens mij gaat het wel als je een foto van je vrachtwagen en aanhanger neemt, met de camera die je in het spel zelf kan vinden. Dan valt de aanhanger "door" de vrachtwagen op de grond, en je kan gaan zonder aanhanger Op de PS2 toch. Greetzzz Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Het werkt maar 1 probleempje je moet hem dit wel op een heuveltje doen want op vlak terrein zal hij zodra je instapt zich weer vastkoppelen. Op een heuveltje zal hij wegglijden. ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 in GTA2 kon dat idd wel Inderdaad, daar kon je volgens mij LCtrl indrukken zodat de aanhanger losgekoppeld werd. Vreemd dat ze hier niets hebben 'geregeld'. Ik vind het ook vreemd dat ze in GTA SA geen achteruitrijd-lichten hebben toegevoegd. En als je met een vrachtwagen / bus / Fire Truck achteruit rijdt is er ook geen 'waarschuwingssignaal'. Reageren
firef0x Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 jammer dat er geen knop is want anders kon je de politie achter je laten rijden en dan de wagen loskoppelen Reageren
Donwell Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 In een één of andere mod kan dit wel, maar ik weet de naam van de mod niet meer. Ga anders een naar textures en modelling help en plaats daar een bericht of iemand dit kan maken... Veel geluk, TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.